JohnnyKnoxville Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Någon mer än jag som är missnöjd med musiken? känner knappt igen något låt...Jag kände till fler låtar i VC och då är jag ändå född 88..hmm...Lowrider är dock jävligt skön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 finns inge bättre än 80tals musik Nä man känner inte igen så många, men tycker ändå att det sätter rätt känsla på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Melancholy Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 bara 2 bra låtar i sa, kiss och guns n roses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jävligt många bra låtar som man känner till. Men typ bara På RLS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 man kanske känner igen dem om man brukar lyssna på hip hop, men för oss som hatar hip hop rakt igenom känner inte till en ända hehe fast jag tycker det passar och har vant in det, men gillar det ändå inte, bara när ja lirar SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 ja är också 88 ja känner igen många av låtarna, men ja har ju iof bred musiksmak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts