MP5 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Har just klarat Burning desire (eller vad det heter) och ska hålla på och träffa Denise. Kan man dumpa henne på något sett eller bara strunta i henne? Tar det något på procenten? Vill bara veta så att jag inte gör något fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Har just klarat Burning desire (eller vad det heter) och ska hålla på och träffa Denise. Kan man dumpa henne på något sett eller bara strunta i henne? Tar det något på procenten? Vill bara veta så att jag inte gör något fel Skjut henne i skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 hur börjar man hångla eller nått... hon vill ju bara gå och äta eller göra drive by's.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 hur börjar man hångla eller nått... hon vill ju bara gå och äta eller göra drive by's.. stå n ära henne o tryck L1 tro jag : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Se bara till så hon gillar dig hyffsat mycekt innan du kysser henne, annars puttar hon bort dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Döda henne, så slipper du henne sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Tycker själv hon är skitirriterande. Ignorerar själv henne (mestadels...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jag hatar den dära michelle hon är störd först sa hon att jag var för smal sen gick jag på gymmet och cyklade och lärde lite nya moves då tyckte hon heöt plötsligt om mig igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
six.six.six Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Har just klarat Burning desire (eller vad det heter) och ska hålla på och träffa Denise. Kan man dumpa henne på något sett eller bara strunta i henne? Tar det något på procenten? Vill bara veta så att jag inte gör något fel man kan köra två med denise!!! det e bara att gå fram till dörren sen står det nåt då är det bara att trycka på analogen på andra kontrollen så körman tvåå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts