VickeX Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag vet ej om jag ska lägga upp några av mina funnyskins jag gort! Rösta och förklara, kommer kanske med bilder sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 varför inte bara lägga upp dom? lowl.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Därför att det inte är några bra skins? jag bara lekte lite. dom kanske till och med kommer att vara helt kaed#£je?\$ Dom är aldrig testad i VC, jag har en kompis som har fått dom men han har nog inte kört med dom, själv har jag bara VC på boxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Nej, lägg inte upp dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Rösta. Föresten, det va för att jag skrev : Det är bara dåliga skins eller någe, det är ju vad jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Här kan ni som vill ha dom kolla på dom, och godkänna, själv har jag jätte svårt att bestämma mig EDIT: Snälla ladda inte ner skinen än. jag menar, ni kan ju : Save image as: eller Spara bild som: men snälla gör inte det. Redigerad 2 november, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Om du inte vill att folk ska tanka så kanske du bör skita i att lägga upp den? Eller så kan du ju lägga upp en förminskad version eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 eller så bryr jag mig inte om pollen och bestämmer mig för att lägga upp, då gör det ingenting om 4 pers får den 50 minuter tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 eller så bryr jag mig inte om pollen och bestämmer mig för att lägga upp, då gör det ingenting om 4 pers får den 50 minuter tidigare Det där ögon- och hårlösa ansiktet har du väll tagit för någon skinning guide till PS? Fula skins iaf, gör gärna något seriösare och ladda upp istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Lägg upp dom! Skiter i hur dåliga de är, så länge de inte innehåller virus. Finns säkert nån som vill ha dom ändå. Tycker dock att du bör göra pedskins! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) Pedskins? Vanliga? jag har ett på gång EDIT: Sparade bilden i fel format :'( EDIT2: Kan inte ens ladda upp bilden :'( Redigerad 3 november, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Lägg upp dom! Skiter i hur dåliga de är, så länge de inte innehåller virus. Finns säkert nån som vill ha dom ändå. Tycker dock att du bör göra pedskins!!! jag har gjort om gänget som kör voodoo till aikfans ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 LOLOLOLOLOL BIGLOL kan inte någon dra ner det där skinnet och spela med det och ta en screen på facet när man åker PCJ. bara så att jag kan se hur den ser ut i VC :=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts