Gurkan Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Jag tycker att det är så j*vla iriterande med trådar som har dåliga topics t ex trådar som te x bara innehåller ett ord typ: HJÄLP!!, HUR GÖR MAN, VART, osv.... Därför så föreslår jag att man helt enkelt tar bort sådana trådar eller ändrar topic. Det skulle göra dom här forumet mkt bättre än vad dom redan är. Vad tycker ni andra?... mvh / Jimmy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 W0RD!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Jo iof....men det kanske skulle kräva fler moderatorer då....tror inte Hultan vill ha fler!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Jo iof....men det kanske skulle kräva fler moderatorer då....tror inte Hultan vill ha fler!!! och varför skulle han inte vilja ha fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 och varför skulle han inte vilja ha fler? Dum fråga att ställa till mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Dum fråga att ställa till mig!!! du antog ju att han inte ville ha fler såna så varför var det en dum fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 tror inte Hultan vill ha fler!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 du antog ju att han inte ville ha fler såna så varför var det en dum fråga? Därför att mitt antagande bygger på att jag inte vet svaret!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Hmm....jag vet exakt vad du menar med det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Din tid kommer nog också en dag Stellis..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts