Kalan Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 De senaste gångerna som jag har startat datorn så står det (innan den är helt uppstartad då) CPU-värmen (30-45 celsius) samt System-värmen (ca 20 celsius)... Man får välja att antingen gå in i setup med hjälp av Delete eller gå vidare och starta datorn med F1... Dessutom dånar datorn djävulskt när den startas. Värsta jag vart med om, men sen är den relativt tyst. Tror att den började bli så här efter att min lillasyter bara bröt att ström till datorn medans den fortfarande startades... Vilket ju inte är bra... Vad ska jag göra för att få allt normalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 installera om... tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Det är fan inte det, som är det. Tror inte det hjälper att installera om Det kanske händer något med tiden eller nåt.. Kan ju gå att installera om men det verkar aningen knasigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Vet inte om det hjälper men du kan testa att ta loss batteriet från moderkortet, vänta nån minut, sätta tillbaka det och starta datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Eller typ slita ur strömkabeln och sen slå av och på strömmen några gånger så att strömmen riktigt "sugs" ut. Sen vänta några min och sen slå på igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts