Kaboom Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Modden är klar! Och en installer är uploadad på gtamods.com, vi får hoppas på att hultan skyndar sig med att godkänna den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Har du uploadat den eller ska jag göra det i kväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Har du uploadat den eller ska jag göra det i kväll? Jag har uploadat den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Den har kommit nu på gtamods.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 råkade du skriva fel??? Det skulle väll vara TMOH inte THAH??? jaja, nu är den uploadad iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Så får vi väl heta The Masters and Hallows... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Vad innehåller den om jag får fråga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Vad innehåller den om jag får fråga ? 1. Ändrar det där uppe vid klockan till mer halloweentema. (Av mig ) 2. Ändrar månen till en pumpa. (Av mig ) 3. Ändrar vattnet till blod. (Av mig ) 4. Ändrar en tidning. (Av mig ) 5. Ändrar vespan till en kvast. (Av Copstar) HAR JAG GLÖMT NÅTT? EDIT: Ett påskägg också. Jag kan säga det. Det står med vitt här under: På pengarna är det 3 döskallar... Redigerad 5 november, 2004 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts