VickeX Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Ok den är väll röd då, fast skulle gärna villja se en dagsljus bild Gubbar, Oskarofrya behöver hjälp, han behöver, någonting skicka det om ni läser. PLEASE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) Ok den är väll röd då, fast skulle gärna villja se en dagsljus bild Gubbar, Oskarofrya behöver hjälp, han behöver, någonting skicka det om ni läser. PLEASE Du vill visst att modden ska bli klar? Jag har fixat n tidning nu: Women killed by masked man! EDIT: Bild! Men "The Women" blev ful men... Det är inte så lätt att göra tidningar... http://img46.exs.cx/img46/9435/Womenkilled.jpg Ockej, den var skitful. Så jag fixade en ny... http://img37.exs.cx/img37/3166/Heltuppdateradtidning.jpg Redigerad 3 november, 2004 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 fast det blev bra. kan du fixa bättre bild på blood water? kan du göra svart bakgrund på vapnen föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) kan du göra svart bakgrund på vapnen föresten? Hur menar du? EDIT: Verkar som nån har gjort razzia och dumpat alla lik i vattnet... (Här har du bilden.) http://img43.exs.cx/img43/887/Boldharspilltsdennanatt.jpg Redigerad 3 november, 2004 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jo, där man ser vilket vapen man har, där är det ju lila grönt rött och gult. du kanske kan ändra det till svart eller svart-röd och lite blå, någonting sånt menade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jo, där man ser vilket vapen man har, där är det ju lila grönt rött och gult. du kanske kan ändra det till svart eller svart-röd och lite blå, någonting sånt menade jag Kan testa. Kolla på bilden över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Där ser man att det är rött, men, ursäkta men skulle du kunna ta en bild från stranden? utan skugga, Bra jobb hitilts iaf, har du msn? isf kan jag adda dig och ge dig ideÈr med snabbare svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag orkar inte fixa allt det där med vapnerna. Det kommer ta ca: 1 vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Ok. men jag kan ju höra av mig på msn nu, om jag kommer på fler ideèr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det är det väll! Det gick inte bättre! Kolla noga! Det är en halloweenmod, inte värsta skräck-overklighetsmod! Tidningarna ska jag försöka nu. EDIT: Jag skulle behöva orginal generic.txd för att modden ska bli klar. du kan ju iaf göra så att gängen e maskerade osv... och om du vill så kan ja hjälpa dig o skinna om pedsen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Oscarofrya är på tomtits idag, jag tror att det skulle hjälpa oss lite om du kunde hjälpa också Fast å andra sidan så vet jag inte vad han tycker! han kanske bara vill vara 3 i sin lilla modding "grupp" men det får han bästemma, han kommer hem ikväll, som jag uppfattade det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Skinna pedsen om du vill/orkar. Men det måste vara klart tills i morgon kväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Skinna pedsen om du vill/orkar. Men det måste vara klart tills i morgon kväll... går det inte till en dag extra för ja såg inte detta inlägget förrän nu osså ska ja åka bil till karlstad imorrn så ja kan inte jobba om du inte lägger upp pedskinsen för då tar ja me dom på diskett o jobbar med det i bilen på vägen till karlstad ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 hmm... halloween, tänker på norrmannen som blev rånad av 'bush' och 'bin ladin'! Kanske nått att ta idé ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Vad hände där? Iallafall... Jag ska ladda upp modden i natt. Hoppas på att den blir godkänd när inga är på gtamods. För den ska komma på halloween... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Som ni ser så har jag försökt göra en kvast... Jag ska piffa till den så att det verkligen blir en kvast! http://img114.exs.cx/img114/4813/Kvast.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Tur att du skrev vad det var Nej men en norrman blev rånad av två män, utklädda till bush och binladin. Ta idé, då menar jag att man kanske skinnar 2 peds som har bush/binladin masker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Du... vill du att jag ska försöka göra en kvast isåfall kontakta mig på msn editerad ska ta bort hjulen o styret Redigerad 5 november, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Tjenare.. mitt internet slutade funka igår jag är hos en kompis just nu.. jag loggar in på msn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Copstar gör kvasten, jag gör nya ljud till den och gör så att kvasten kan flyga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts