Borste Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jag är typ vid ryder uppdragen hehe...har varit borta ett tag inte kunnat spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Har inte spelat SA men jag gissar väl på att sålänge man har pengar till styling så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Inte långt alls=) när du är på ett uppdrag hos sweet så ska du till ett place med en lowrider o styla om den sen kan du göra det när du vill=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vilka bilar går att styla mer än Lowridern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 nästan alla.. stylade en taxi idag.. men vissa lowriders måste vara i lowrider-garaget i los santos och vissa moderna måste vara i TransFender.. men specialfordon som MONSTER och skördetröskor å sånt går inte att modda jag hyar inte tstat alla bilar, men jag har märkt att vissa inte går, och alla de som inte gick var specialspecial om ni fattar vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 BLADEn funkar inte heller fast den ser helt normal ut (typ raggarbi/hophip ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts