Turkia Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 inte vad man ska göra i "against all odds"? kan någon hjälpa mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 http://www.bellaonline.com/gaming/w/sanandreas/walk_c4.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 http://www.bellaonline.com/gaming/w/sanandreas/walk_c4.html Svenska tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Svenska tack! Men åhh...Du ska sätta bomber på dörren sen spränga dom sen ska du sätta bomber på kassa valvet , sen är det bara att följa efter catalina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Men åhh...Du ska sätta bomber på dörren sen spränga dom sen ska du sätta bomber på kassa valvet , sen är det bara att följa efter catalina Vilka dörrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vilka dörrar? En brun dörr tror jag..som går in i ett litet rum och där finns kassa valvet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 det ska jag lägga på minnet när/om jag är där/kommer dit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ok, tackar för hjälpen.. Har klarat uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ok, tackar för hjälpen.. Har klarat uppdragen. Okej , varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts