Frenzy Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hej hej ! Jag undrar Varför vissas Ps2 går isönder när dom lirar SA , Viss asa att det bara var dom me Nummer 30004 Som gick isönder , jag har 5004 är jag säker då? Eller det spelar ingen roll? Måste ha ett svar varför vissas går isönder, tack på Förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag har 30004 och det är inga problem för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hello, svårt med svenskan?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 nej skrev mitt i hyper speed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Samma här, har inga problem med att lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag har också 5004 vad är skillnaden?? det spelar väl ingen roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hello, svårt med svenskan?! Hello , nåt emot dom som inte kan bra svenska ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 nej men man blir ju orolig man vill ju inte att hela skiten ska gå åt helvete kolla bara på pollen på www.gtasanan.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hello , nåt emot dom som inte kan bra svenska ? Självklat ett påhopp av nån idiot på en gång. Jag FRÅGADE!!! De står längre upp på sidan att man ska korrekturläsa sitt inlägg. Öppna inte ens käften om du inte har nåt vettigt att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BoaMorté Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det verkar du också ha? Hello? Skämta bara, instämmer med dig, störande med alla småglin här som stavar och uttrycker sig som krattor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 De som är viktigast är inte hur man skriver på datan eller ? för vem som helst kan ju trycka på fel knappar eller slänga dit ett mellanslag här och där så det blir särskrivningar de e ju lätt hänt , huvudsaken är hur man stavar / skriver IRL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Självklat ett påhopp av nån idiot på en gång. Jag FRÅGADE!!! De står längre upp på sidan att man ska korrekturläsa sitt inlägg. Öppna inte ens käften om du inte har nåt vettigt att säga. Det hjälper nog inte att korrekturläsa om man inte kan stava till ett ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ajja men kan nån svara på frågan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ajja men kan nån svara på frågan ? Ja , du är nog säker om du har 50004 , för jag har för mig det är det nyaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 mitt är inte det nyaste mitt är satin silver de e lätt snyggast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Självklat ett påhopp av nån idiot på en gång. Jag FRÅGADE!!! De står längre upp på sidan att man ska korrekturläsa sitt inlägg. Öppna inte ens käften om du inte har nåt vettigt att säga. umm, personligt påhopp av dig ja, kanske ska lugna ner dig lite eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Problemet med dom flesta här på gtasajten är att dom är 14 eller mindre och har grava problem med uppförande, språk och förståelse. Prakt exempel, skriver en ny tråd på 1-2 rader, "Jag såg en sol i san andreas, den var gul, så jädra coolt". Nu till själva saken. Jag har ett av dom äldsta förmodligen 30004 el vad ni kallar den. Jag har nog 14 spel som jag har spelat minst 24 timmar vardera på, det blir många timmar och jag har inte haft något problem med någon titel eller ps2:an. Dessutom tror jag inte att san andreas av något skäl skulle vara just ett hot mot din konsoll.. det är bara dumheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ok ... men de är ju mångas som har Gått isönder Hoppas De går bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 som sagt, ska inte vara problem, men se till att det är dammfritt och ja håll det fräsht rent allmänt.. går fler sönder får dom väl tillsammans försöka klaga hos sony el nåt.. *lycka till med det* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag såg en sol i san andreas, den var gul, så jädra coolt. Jag har med sett den när jag var ute och flög den var jätte stor!! aja till saken Jag har inte hört att nåns Ps2 har gått sönder pga Gta San Andreas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts