Borste Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jag har inte spelat mycket och inte gjort någe mycke uppdrag...men hur rekryterar man gängisar...jag är värsta gta noob men jag har spelat alla spelen..hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Sikta på dom med siktet (När du har händerna framme) och tryck upp på pilarna. Styrpilarna alltså. inte analogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 går fram till en grön snubbe (DITT GÄNG) o klicka: upp ner, gör så med tre st så kan du ge dem order att vänta eller förlja med dig, ju mer respekt du har, ju mer gängmedlemar kan du rekrytera! ¨ tror du måste har kommit en viss längd i spelet för o kunna göra de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Borste Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 upp = följ mig ner = stanna här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts