Spectre Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 startafäll upp landningsställetkom upp i samma höjd som första coronanflyg igenom densväng av (höger/vänster beroende på om du valde medsols eller motsols)flyg igenom de resterande coronasfäll ut landningstället när du flugit igenom den sista coronanbromsa in och landaska man ha guld på den lektionen gäller det att inte missa en enda corona, det går inte att missa någon corona, för att sedan vända, tiden blir alldeles för dålig då. tänk på att det kan vara skitsvårt i början, men när man sedan får ihop det hela blir det lättare och lättare (själv försökte jag ett tjugotal gånger innan jag fick guld) Jag har fått guld på hela flygskolan det var skitsvårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Rockaway: Jag brukar missa, men jag hinner inte tillbaka. Vad är tiden man ska slå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Rockaway: Jag brukar missa, men jag hinner inte tillbaka. Vad är tiden man ska slå? minns inte riktigt, så länge du kör någorlunda bra så klarar man det... ett annat tips är att du använder R2 resp. L2 i svängarna, och lutar väldigt lite med analogen, svängen blir mycket mjukare då. försök bara att ta svängarna lugnt så ska du klara det till slut. Spectre: istället för att skriva två inlägg efter varandra, ändra det första... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Vigge: Ah, jo. Jag ska försöka med R2 L2 senare.. Tack för tipset, jag prövar senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts