Visual_Kei Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 är det sista uppdraget i san fierro som heter learning to fly skit svårt eller??? vore tacksam för ett svar. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 nej det är faktiskt rätt lätt iaf vare det för mig uppdragen man får efter man lärt sig flyga är några av de roligaste i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 det var ju skönt att höra... det är inte svårare än zeros andra uppdrag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 nej verkligen inte, fast den klara man ju nyss phu vilken lättnad, hade inte kunnat sova inatt annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jag klarade den också, var närapå att slå sönder ps2 dosan =P skit svår juh... hehe... men hans tredje är rätt kul =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Det är väldigt svårt för mig, någon som kan förklara hur man kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 vad behöver du hjälp med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Med att flyga runt och landa.. Det är så svårt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 lol NEJ INTE ALLS! Klarade på 2a försöket ^^ Man måste bara komma ihåg att fälla upp hjulen om man nu kan det på det planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Men det vet jag väl. Sluta vara så överlägsen. Det svåra kommer ju sen, faktiskt. Med att flyga.. Vad är grejen med det hela för att klara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Det går när man får hjälp. Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Men det vet jag väl. Sluta vara så överlägsen. Det svåra kommer ju sen, faktiskt. Med att flyga.. Vad är grejen med det hela för att klara det? startafäll upp landningsställetkom upp i samma höjd som första coronanflyg igenom densväng av (höger/vänster beroende på om du valde medsols eller motsols)flyg igenom de resterande coronasfäll ut landningstället när du flugit igenom den sista coronanbromsa in och landaska man ha guld på den lektionen gäller det att inte missa en enda corona, det går inte att missa någon corona, för att sedan vända, tiden blir alldeles för dålig då. tänk på att det kan vara skitsvårt i början, men när man sedan får ihop det hela blir det lättare och lättare (själv försökte jag ett tjugotal gånger innan jag fick guld) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) vad är det för uppdrag? ja kan inte ha tyckt att det var särskilt svårt eftersom ja inte har nåt minne av det :S är det den när man ska flyga typ i en stor ring av coronas? men den FÅR man väll inte missa någon på eller? :S Redigerad 17 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jag försökte igår, typ 10-15 ggr att göra som du säger. Inte missa någon och sådär, men planet bara åker ner i marken hela tiden, jag svänger för konstigt.. Jävla knappsatsskitgrej som dom har uppfunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Men jag fattar alltså inte hur ni kan ha problem med flygskolan, alla mina polare tog typ en halv dag på sej för att klara det, medans jag gjorde allt på första och andra försöket! Själv har man ju klarat ut hela storylinen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Ni är ju inte till någon hjälp alls, möjligtvis vigge. Tack. Ni andra, sluta skriv på forumet då till andra att ni klarat hela skiten. Försök inte vara så jävla överlägsen med att du har klarat allt, vissa andra kanske inte har det. För dom inte stressar sig igenom allt. Så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Bastard: Du måste ta de luuuugnt, om du försöker göra uppdraget så snabbt som möjligt så gör du fel. Jag hade faktiskt åsså problem me det uppdraget :"> Ta counterclockwise (motsols) den banan tycker iaf jag e lite lättare... Starta med att fälla upp landningställen direkt när du har lämnat mark... Sen när du kommer mot den första coronan så ta de lugnt och åk igenom den sen svänger du höger lite mjukt och gör dig beredd för nästa ring (corona)... Sväng lite vänster in i den andra ringen...sen gö du alla andra ringar på ungefär samma sätt... Hoppar till landningen... Man kommer in VÄLDIGT snävt mot landningsbanan så sakta ner farten och fäll ner landningsställen... Försök landa så mjukt som möjligt genom att hålla in fyrkant medans du går ner... Hoppas du klarar dig nu...lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Robbin: Jo, jag blir så jävla arg på alla.. ;/ Jag ska försöka senare.. Liksom. Orka nu.. Men jag försöker som du säger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 och om du missar en ring kan du göra en stor svängom och flyga igenom igen.. jag hann det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 jag klarade den också, var närapå att slå sönder ps2 dosan =P skit svår juh... hehe... men hans tredje är rätt kul =) Jag fattar inte varför alla tycker att zero's andra uppdrag är svårt? Det är det enklaste av hans uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts