TheDennis Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 mm men den här topicen e inte bara gjort för BIGFOOT också för ufon o andra grejor......men vem vet du kanske har rätt, men ja ger fan inte upp i första taget, tänk er själva vilken respekt o va den första me bild på han...=) så leta vidare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Oh fyfan. kollade omkring där nyss vid det där skumma stället. fyfan jag var riktigt skrajj men har inte hittat nått ännu. Sen när jag skulle ta en genväg genom landsbygen så fanns det en liten dal där det var dimma dygnet runt och man skymtade grejer hela tiden, riktigt jävla läskigt! Det hette nått med Creek och ligger lite öster om Mt. Chilliad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 mm ja vet, men de e läskigt när man åker i ödemarken o stöder på en övergiven o sönderslagen bil, lr cykel mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 mjo. alltså kolla om du hittar dalen. snacka om vidrigt det var där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slashis Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag såg en delfin när jag simmade runt, handlar iof inte om bigfoot men nån annan tog ju upp andra grejjer på föregående sida endå =) Sen när jag spanade efter biigfoot så hörde jag konstiga ljud samt att dualshocken skakade till lite. men det kanske bara va magen som kurrade för CJ va hungrig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 mm de finns många grejor o ta upp, topicen e till för olika underliga grejor=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 fan har letat ganska länge nu, typ 4 eller nått e kl o ja började vi 10..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 fan har letat ganska länge nu, typ 4 eller nått e kl o ja började vi 10..... omg ja letade till typ 00:00 sen kollade ja på simpsons! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 JAg tror jag har fått ett ufo på bild!! jag är helt ärlig nu...jag håller på att ladda upp bilden på datorn. Men den blev så jävla kass! Menjag tror man kan se lite ialla fall:D Jag lägger in bilden här om några minuter!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Detta är min bild! JAg jagade ufot i säkert 5 minuter innan jag kom yillräkligt nära för att kunna ta denna bilden! OCh NEJ, det är inen tjärna! Det var lixom ett vitt streck efter den! som nån gas..så jag vet att den rörde sig! Men det var inte så lätt att ta en bild samtidigt som man skulle hålla flygplanet i kurs! Men det gick väll hyffsat! kommentera gärna bilden!! säkert flera som sett nått liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 JAg tror jag har fått ett ufo på bild!! jag är helt ärlig nu...jag håller på att ladda upp bilden på datorn. Men den blev så jävla kass! Menjag tror man kan se lite ialla fall:D Jag lägger in bilden här om några minuter!! JAA!!!! bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Detta är min bild! JAg jagade ufot i säkert 5 minuter innan jag kom yillräkligt nära för att kunna ta denna bilden! OCh NEJ, det är inen tjärna! Det var lixom ett vitt streck efter den! som nån gas..så jag vet att den rörde sig! Men det var inte så lätt att ta en bild samtidigt som man skulle hålla flygplanet i kurs! Men det gick väll hyffsat! kommentera gärna bilden!! säkert flera som sett nått liknande! vilken färg var den! blinkade den typ grönt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 när jag först såg den så var den jävligt långt bort! då såg det ut som om den blinkade i typ vitt,gult,grönt....när jag kom närmre så var den bara vit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Don Rico.....Jävligt bra jobbat, nå har nån sett nån BIGFOOT eller spökvålnaden aav CJ:s morsa!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Don Rico.....Jävligt bra jobbat, nå har nån sett nån BIGFOOT eller spökvålnaden aav CJ:s morsa!? Tack tack!! Synd bara att bilden blev lite risig Men jag är helt säker på att det måste vara ett ufo..på den bilden ligger jag kanske 3 meter ifrån den..så man ser att det inte är ett flygplan! då hade man sett vingarna på det avståndet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 mm men de e vell inte lampan på ett flygplan då!? lr nej fan de klar de e ett ufo, åkte de snabbt!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Don Rico, detdär ser ut som blixten från din kamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Don Rico, detdär ser ut som blixten från din kamera. jag använde inte blixt eftersom då hade hela jävla skärmen blivit vit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 ja har hittat ett starkt ljus, typ som de Don Rico skickade in, fast detta står stilla... utanför Zeros affär finns en football plan, gå dit på natten och ställ er på läktarna och kolla lite upp i luften...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Don Rico ja tror dig fett, eftersom fler har sett ufon o R* har bekräftat att det finns.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts