TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 eheh..ja va där på dagen..=) men jag kommer åka runt o leta hela kvällen, o ja hoppas att alla andra också gör det.....(vi ska se om ryktet e sant) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 vi e ju som fetta jakt teamet! coolt aja nu tar vi HÅR-fot o andra saker! fan nu blir det natt igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 mm men e vi bara två?!" kom igen alla andra också...men glöm inte att ta kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 eheh..ja va där på dagen..=) men jag kommer åka runt o leta hela kvällen, o ja hoppas att alla andra också gör det.....(vi ska se om ryktet e sant) ska oxå leta hela natten kanske inte hela men typ till 1:00 ialafal om man orkar ÄLSKAR LOV!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 mm men e vi bara två?!" kom igen alla andra också...men glöm inte att ta kort! är inte xtreem me oxå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 kom igen nu alla, e det bara jag och "gta##" som letar... (ett plan kraschade nyss ner i vattnet när ja simmade, så ja dog)=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 ja börjar också leta. fixar sniper o kamera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 var fan ska man leta då ? det är ju inte direkt små områden vi snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag ska ut på jackt och hopppa fall skärm men först var fäller man ut fall skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 nej nu blev de dimmigt :'( nu är jag jätte rädd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 lte runt vid mount chilliad o back o beyard eller va det heter.....du fäller ut fallskärmen på skjutknappen till den som undrade..... R* har äver bekräftat att det finns ett spökskepp, och att CJ:s spökvålnad finns att se.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jag har hört att ronald mcdonals ska vara med uppe i bergen och röka vandrande pinne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 JAG HAR HITTAT BIGGAN FOT-SPÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 soft om man hittar "signs" tecken i åkrarna..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 är inte xtreem me oxå? jo ja e me! ja springer runt med baseboll trä o shotgun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 gta## var?! säg exkt, lr ta kort på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) och hur höckt måste man va på för att de ska funka Redigerad 3 november, 2004 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) följ fotspåren och se vart dom leder Redigerad 3 november, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 asså, det står när du ska fälla ut fallskärmen, men skit i de, asså kan inte alla ge ut msn, så adda alla varanndra o snackar i en stor konversion?! var finns fotspren!? Sk8eguy@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 TheDennis och GTA## vi snackar på MSN istl. min MSN e jedvinstam@msn.com adda mig så bjuder ja in båda så kan alla snacka, innan nån tjatar på att detta börjar bli en chatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts