david_ Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Forum Här är (bild)bevis att det inte finns någon Bigfoot. Observera dock att frågan gällde mer saker än Bigfoot och de svarar bara att det inte finns någon bigfoot i spelet. Jag letar dock fortfarande... Håll drömmen vid liv!!! jag hittar ingen bild:( kan ingen säga vart den är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 nån :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dj4star Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Bilden ligger utlagd av medlem Ozzy Osbourne. Det är en skärmdump av hans mail och svar från R*... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Bilden ligger utlagd av medlem Ozzy Osbourne. Det är en skärmdump av hans mail och svar från R*... jaha ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Bilden ligger utlagd av medlem Ozzy Osbourne. Det är en skärmdump av hans mail och svar från R*... Jag tror ändå att det finns nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 hopppas det i varje fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Har ni gett upp hoppet om bigfoot och annat ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Har ni gett upp hoppet om bigfoot och annat ?! Eftersom ingen skrev i tråden på åtta dagar... antagligen, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 tråkiga dom e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 börja sök efter nåt annat då vem vet vad som gömmer sej i skogarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vågar inte spela längre, efter att ha hört alla rykten. Man kanske aldrig blir sig själv igen om man träffar på nått där ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Vågar inte spela längre, efter att ha hört alla rykten. Man kanske aldrig blir sig själv igen om man träffar på nått där ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 mm men ändå, det borde ju va troligare me ufon eftersom det finns "area 51" i spelet?! area 69 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 area 69 det finns ufon! mankan eller vad hen hette hade ju en guide eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Här är kartan ursäkta den kassa kvaliten bara jag har markerat prickarna med röd färg Prickarna i höger och vänster hörn är bara dom som håller upp kartan på väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Prickarna i höger och vänster hörn är bara dom som håller upp kartan på väggen. ja..dey finns inget att se där! men kan man inte gåra så att en av oss kollar en av prickarna och en annan kollar en annan`? '' på så sätt så blir det större changs att man får se nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Nån som vet vart man hittar skärmdumpen på mailet till rockstar och deras svar??? Och vet någon rockstars mailadress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtaKung:D Skrivet 13 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2009 (redigerad) Tror mest på ufon för jag tror jag har sett ett KOLLA Redigerad 13 augusti, 2009 av GtaKung:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2009 Tror mest på ufon för jag tror jag har sett ett KOLLA Men snälla, allt sånt här snack är gamalt. Sluta dra upp massa trådar. Ufon finns inte, bogfoot finns inte, leatherface finner inte. Btw, din signatur, Über stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
larslayer Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 jag har sett både Bigfoot och UFO. vill ni veta hur? jag moddade spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts