Richard_I Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 det är ju det en prick där är ju där spökbilen är så Och leatherface.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nojjan Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 bara jag som tänkt på att man kanske måste ha mer i luck för att kunna se nått av dessa storfötter LF och UFOs alltså sammla ihop mer hästskor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 bara jag som tänkt på att man kanske måste ha mer i luck för att kunna se nått av dessa storfötter LF och UFOs alltså sammla ihop mer hästskor där sa du nått smart..kommer tillbaka när jag har mer luck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dj4star Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Forum Här är (bild)bevis att det inte finns någon Bigfoot. Observera dock att frågan gällde mer saker än Bigfoot och de svarar bara att det inte finns någon bigfoot i spelet. Jag letar dock fortfarande... Håll drömmen vid liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 då vet vi inte söka bigfoot nå mer han finns inte i spelet. Men ufon och massa andra saker som finnsk an man söka som haunted hause en sida skrev att dom har sett det och jaws kan man söka för er som vill söka ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Med tanke på att R* har tagit med spökbilar i gta sa , så är chansen stor att bigfoots finns , så jag tänker fortsätta leta Redigerad 11 november, 2004 av Sc0rp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 ne inte bigfoot det finns ju massa spök saker andra man har sakt att det ska finnas vet inte riktigt men?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Visst visst vi kan nog alla konstatera att varken Big foot eller leatherface finns, men ett ufo har jag faktiskt själv sett. Men SA är ju ett så jävla bra spel även utan leather face m.fl men vill ni absolut se sådant så finns det ju alltid Arkiv-X ^^. Vore kul om någon la upp lite ufo bilder OBS! Ett ufo kan vara vilket oidentifierat flygande objekt som helst, så lägg bara upp sånna som klart och tydligt INTE är ett flygplan. Redigerad 11 november, 2004 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Spökbilen : Redigerad 11 november, 2004 av Sc0rp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 en konstig sak me de mailet som han skickade till rockstar tror jag. Dom svarar bara på om de finns bigfoot inte om ufons! då måste de finnas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Sweeeet.... Bilden alltså MERA MERA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 vart är bilden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antox Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 (redigerad) Jag tror inte Bigfoot finns men man vet aldrig. Redigerad 11 november, 2004 av Antox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 bigfoot finns antagligen inte... fotspåren och spökbilen finns så det finns ju massa mer att upptäcka än ett fult liten (stor?) apa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Spökbilen : Var finns den "ut pekad på karta tack för svar!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Var finns den "ut pekad på karta tack för svar!" Här : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag va ute och stunta med min FCR-900 när jag ser en bar med en billigt snurrande ufo på en pelare utanför så jag tänker oj ufo fantaster så jag går in och på väggarna hänger det en massa bilder på ufon och innan för bar disken i ett litet rum finns en konstig karta med några ställen markerade med röda prickar. Nån som kan pricka ut dom prickarna på en karta och lägga upp här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Denna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Du glömde denna http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/post-31-1100202786.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Dom i hörnen håller bara kartan, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts