Dodde Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Nu är jag lite ur balans här. Jag har sett (spökbilen) (ufot?) men ingen bigfot eller lägeransiktet. flit coutny finns ju en prick på kartan vad är det då som ska finnas där?! hmmm... på väg mot en av prikarna i oknen.. vet inte riktigt vart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Min polare såg ghostship.... de va en stor båt som åkte runt i havet utan förare fett läskigt:P vill också se leatherface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dodde Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 VEt du vart han såg den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Gå in på tråden "Nåra som" Som Gta_Fan_4_Life har gjort och hoppa på vårt tåg mot en säkrare framtid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dodde Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 VEt du vart han såg den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 asså fan, har letat efter leatherface (stavning) hela kvällen, börjar tro att han e falsk..=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 I see dead people ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Är det ingen som hittar nåt eller? Jag vill få se lite bilder när jag inte har möjlighet att spela själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 asså fan, har letat efter leatherface (stavning) hela kvällen, börjar tro att han e falsk..=( Folk hittar spåren av han och hör prassel i skogarna och LF har upptäckts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Angående det med att radion blir kapad: Jag hittade en grav ute i öknen. Så jag tänkte: "Ok jag står här hela dagen tills det blir natt så ska vi se om det finns nån vålnad av ens morsa här kanske". Mitt under dagen, runt 15.30 så sätts radion på och kanalen K-DST börjar spela och gör reklam för presenter man kan ta med till kyrkogårdar för att lägga på gravarna (nått i den stilen var det) och kyrkogårdsmusik börjas spela. Sen fortsätter radion . Det var väldigt skumt. Höll inte ens i kontrollen och K-DST är nånstans i mitten när man bläddrar bland stationerna. Ni kan ju testa ! Mycket kul var det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 hitade ett stort hål i marken ute i öknen brevid en utav dom stenliknande triumf bågarna..precis nedanför foten...låg nånting där nere...men vet inte vad det var...det står en bil med flak där oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 hitade ett stort hål i marken ute i öknen brevid en utav dom stenliknande triumf bågarna..precis nedanför foten...låg nånting där nere...men vet inte vad det var...det står en bil med flak där oxå.. Ta en bild da? eller hoppa ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Vid Catalinas hus är det fyra gravar och en en liten bit bakom huset uppe på kulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 har ingen digital kamera....men det var vid EL CASTILLO DEL DIABLO kolla runt vid foten av den tjockaste delen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 har ingen digital kamera....men det var vid EL CASTILLO DEL DIABLO kolla runt vid foten av den tjockaste delen.. jo jag har digitalkamera som kan spela in på men utan ljuda fast det kanske inte gör så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 denna tråden är väldigt intressant. http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=155992&st=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Kan denna vara riktig? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/bigfoot.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag var i skogen vid några träd stockar och tittade om jag kunde hitta nån fyrhjuling och då hörde jag en motorsåg!! som sågade i ca 3 sekunder och sen vart det tvärtyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Vid Catalinas hus är det fyra gravar och en en liten bit bakom huset uppe på kulle. På tal om det så tror jag cata~ snackar om hennes 4 andra män? Som hon dödat? Men så säger hon att hon älskar CJ så hon ska inte döda honom? Rätta mig om jag har fel, men försök komma ihåg vad hon sa under nåt av uppdragen. Om detta nu är sant så finns det ju en förklaring till gravarna ^^ SVARA MIG NÅGON?!!?!? Redigerad 6 november, 2004 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 vilka Easter egg's e bekräftade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts