Daniel Vercetti Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Undrar jag med. jag åkte dit och yra men ingången var ju stängd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 aja man kan iaf gå in där när man klarat ett uppdrag där hehe gå in på no fly zone istället då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 aja man kan iaf gå in där när man klarat ett uppdrag där hehe gå in på no fly zone istället då vad för uppdrag, de man får av OG Loc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 *spoiler* Nej av madd dogg när du ska jaga OG Loc.. Näst sista uppdraget typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Nu när alla är kåta på bigfoot: http://www.rfthomas.clara.net/bigfoot.html välj audio adn video Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 asså undrar vad detta e om det inte var ufon! *EDIT* äcklig kvalite! råkade bli fel när ja tog bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 asså undrar vad detta e om det inte var ufon! *EDIT* äcklig kvalite! råkade bli fel när ja tog bilden! Flygplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Flygplan. men de ser ut som om hela pricken lyser! brukar flygplan göra det på sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Nu letar jag efter Leatherface istället Bigfoot är ju omöjlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hoppas ni hittar honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag var upp på mt. Chilliad precis och då hörde jag ett visslande ljud Kollade upp på himlen men jag såg inget mer än stjärnorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag var upp på mt. Chilliad precis och då hörde jag ett visslande ljud Kollade upp på himlen men jag såg inget mer än stjärnorna. Dom finns där ute, de gömmer sig, de är hungriga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Leta Här efter leatherface: Rapportera om du ser något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Leta här efter skumma saker: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 THE THRUE IS OUT THERE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 The truth is out there heter det Men men, jag har gått runder i skogen nu ett tag och hört konstiga saker, skrik, buskar som rör sig o.s.v men har tyvärr inte sett något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Quotar timson: Annat som finns på skivan är "Psycho" och "monkeyman"! -------------------------- Kan inte monkeyman vara den så kallade bigfoot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) vadå? hur vet man ser man vad som finns på skivan ? blev lite fel där :S hur ser man vad som finns på skivan skulle det vara Redigerad 5 november, 2004 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag läste det på en annan sida, ska hitta länk... hum http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=148727 btw checka denna, kartan i liol probe in över en san andreas karta http://img118.exs.cx/img118/8763/5863.jpg Kartan med märkena finns även i ranchen där man gör "monster truck" uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 vadå? hur vet man ser man vad som finns på skivan ? blev lite fel där :S hur ser man vad som finns på skivan skulle det vara Jag har ingen aning, Men vissa geeks vet väl (inget illa menat alla Weirdos). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts