Timson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Kolla på kartan du fick, öster om angel pine, mount chillad, whetstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 mm bra ja hittade de......har du sett bigfoot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 EEE?va fan har ufo och bigfoot med att göra i san andreas?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 EEE?va fan har ufo och bigfoot med att göra i san andreas?! vissa säger sig ha sett dessa 2 saker, vet inte hurvida det är sant elelr itne... Men det är ju R* så det skulle inte förvåna mig om dessa saker fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hittade en sida, där det stod att ett fyrarmat monster och ufon var bekräftat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Men lol Ni måste väl ha sett bigfoot? om ni tittar runt lite vid mt chiliad så er ni han definitivt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) Alla mina kompisar som har SA har sett han Men ufo har jag aldrig sett! Redigerad 3 november, 2004 av rcd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 mm men ändå, det borde ju va troligare me ufon eftersom det finns "area 51" i spelet?! Fast det stället var väldigt folktomt när jag var där. Då finns det roligare ställen att hänga på i San Andreas. Där finns inte några UFOn heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hm.......fan har letat i 34 år nu, har inte hitat han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Fast det stället var väldigt folktomt när jag var där. Då finns det roligare ställen att hänga på i San Andreas. Där finns inte några UFOn heller. Jag blev nästan påskörd av nåt när jag gled runt i öknen med privatplanet. Det var inte ett plan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 ofan, fan alla som e men om nått underligt pausa o ta kort på fanskapet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 ofan fan ska fan göra det fan moget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 men håll käften, ja e nog lite mognare än dig....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 men käft jävla fitta och sluta vad så jävla uppstudsig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 oh..ja e en fitta.......jaja du e bäst o mognast av ALLA här, nöjd?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hmm?ne jag är starkast oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hehe...okok men nu har vi gått från ämnet..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hmm?ne jag är starkast oxå Du e säkert bara 10 år och säger olika saker som FITTA,KUK, En så kallad kiss och bajs åldern. P.S du skriver jämt onödiga svar OCH LÄGG NER DET HÄR BRÅKET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 håller me gta_fanet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Ack ack skulle jag vara 10 år?! asso BIGLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts