swemetal Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 stå en tredje del av gatan bortot sen så kán du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 nån här som har sett nått nytt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 nepp men jag håller på o leta .. hmm.. ser lite tomt ut.. de där med Bigfoot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag ser massor av blinkande föremål på himlen! och det är inte flyplan eftersom man inte kan låsa siktet på dem, och de flyger snabbar än hydran! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Men lol, there is no bigfoot. Det är så många som har sökt, utan att hitta ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Ok....leta på Timson...var ser du dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Överallt på himlen! ska ta ett kort om jag hittar dem igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Överallt på himlen! ska ta ett kort om jag hittar dem igen afan..gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag ser massor av blinkande föremål på himlen! och det är inte flyplan eftersom man inte kan låsa siktet på dem, och de flyger snabbar än hydran! Men det är inte meningen att man ska kunna låsa siktet på dem, det är ett fordon, kan man låsa siktet på en bil eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 förresten nån som sett den där telefonkiosken ute i öknen? adda mig på tims0n@msn.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 förresten nån som sett den där telefonkiosken ute i öknen? adda mig på tims0n@msn.com nej..jag har inte sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag har sett en sköldpadda, den var soet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Men lol, there is no bigfoot. Det är så många som har sökt, utan att hitta ett skit. Det är 50/50. Hälften har sett honom, hälften inte typ. Folk som letar som fan hittar honom inte, folk som inte letar utan bara cruisar ser honom, konstigt nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) Det här verkar ju vara intressant. Någon påstår sig ha fotat bigfoot. Frångan är ju bara om det inte är en ytterliggare fake. Hittade det här på Gamefaqs Forum. Gå in och läs! Gamefaqs Forum Länken verkar ha bytt plats. Men i alla fall så skrev han att han hade sett bigfoot och att den hade kommit smygandes bakom honom. Han sa också att han möjligtvis var den första som gjort upptäckten. Redigerad 4 november, 2004 av simpa88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 till alla : SKIT I MSN O SKIT IN I #vi_ska_hitta_bigfoot på IRC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 ja man kan låsa siktet på en bil....!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jo..man kan faktist låsa siktet på fordon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Hur? Har snart klarat spelet, men aldrig låst siktet på en bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Hur? Har snart klarat spelet, men aldrig låst siktet på en bil. jag kommer inte ihåg hur..men jag vet att jag har gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Klart du kan låsa siktet på bilar med hydran! men inte på de flygande blinkande sakerna, så det kan inte vara flygplan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts