epix Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=155075 Fake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) t ex Mt chiliad eller back o beyond? Ja, jag tror det var där. Dennis: Har inte sett nån postat bild på ufo. :"> Länk? Edit: epix; Fake, läs längre ner i tråden... Redigerad 4 november, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Var e filmen med spökbilen som kör omkring?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) har vi?? EDIT: jag menar har vi bild på UFO ? Redigerad 4 november, 2004 av the_yakuza_man91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 kolla på sida 9, där finns ufo.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 e de sant, de alla säger om kl. 06 - 08?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 DON RICO: JÄ*LIGT BRA JOBBAT!!! Skitgrym bild!! TAck så mkt!! Hade verkligen sån jävla tur att få den bilden! tog säkert 15 bilder...det var bara den som blev bra! tur att jag fick en bra bild ialla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 kolla på sida 9, där finns ufo.... Fucking lol, det är inget UFO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 vah?! asså kolla på SIDAN 9, inte klockslaget 9..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 vah?! asså kolla på SIDAN 9, inte klockslaget 9..... Det är inget UFO... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det är inget UFO... nehe..vad e det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 jo de e de, lr vad annars, o flera har sett ufon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) nehe..vad e det då? Ett flygplan? När jag går omkring på marken så ser jag hela tiden såna prickar med typ vit "rök". Som i verkligheten. Edit: Och förresten så kan du berätta värför den där vita pricken skulle vara ett UFO. Redigerad 4 november, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) UFO!!kommer dock iinte ihåg vilken hemsida den kom ifrån btw. i GTA:SA manualen,längst back (Credits)står det "Thanks To" där,på femte raden står det Big Foot... Redigerad 4 november, 2004 av grand theft auto 1,2,3,vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXyL Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Såå där , satt nu i ungefär halvtimme o försökte ta en bild så nära som möjligt på det vi kallar ufo, jag kom ungefär några millimeter ifårn den, åkta in i det och den for rakt igenom, jag han precis ta bild innan, bilden kvalitee är grymt dålig, med tanke på att jag inte använde någon flash och då får kameran ingen stabil bild och man skakar i händerna även om man försöker hålla de stabila jaja hur som helst fick tag på det blinkande ljuset, och nej det var inget flygplan, skulle det varit ett flygplan skulle man sett det med tanke på att man vart så nära. Det var bara en blinkande grejj som kom mot mig och jag han snappa precis Här e bilden på blinkande ljuset, det vi alla kan kalla UFO från långt håll.. http://hem.bredband.net/susara/PICT0009.JPG Och här är den så nära som möjligt http://hem.bredband.net/susara/PIC3.JPG Varsågod, bevis på att UFO finns i spelet, men den har inte direkt någon form av ett ufo, det är iaf inget flygplan, flygplan skulle synas om man var så nära, och den här lilla blinkande "ufo" är grymt snabbt. Ni som vill se den, har ni klarat så långt att ni äger stället med skrotplan, där alla plan rester är dumpade, flygut med flygplanet, kl 23-04, ha flygplanet riktad mot stjärnorna i himlen, prova flyga runt lite, ni kommer INTE missa den, det lovar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 UFO... kommer dock inte ihåg vilken hemsida den kom ifrån... btw. i GTA:SA manualen,längst back (Credits)står det "Thanks To" där,på femte raden står det Big Foot... Det där var mer som ett UFO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 vissa säger ju att det ska finnas ett psyko ute i skogen kanske hans Röst hahaha det kan va det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Såå där , satt nu i ungefär halvtimme o försökte ta en bild så nära som möjligt på det vi kallar ufo, jag kom ungefär några millimeter ifårn den, åkta in i det och den for rakt igenom, jag han precis ta bild innan, bilden kvalitee är grymt dålig, med tanke på att jag inte använde någon flash och då får kameran ingen stabil bild och man skakar i händerna även om man försöker hålla de stabila jaja hur som helst fick tag på det blinkande ljuset, och nej det var inget flygplan, skulle det varit ett flygplan skulle man sett det med tanke på att man vart så nära. Det var bara en blinkande grejj som kom mot mig och jag han snappa precis Här e bilden på blinkande ljuset, det vi alla kan kalla UFO från långt håll.. http://hem.bredband.net/susara/PICT0009.JPG Och här är den så nära som möjligt http://hem.bredband.net/susara/PIC3.JPG Varsågod, bevis på att UFO finns i spelet, men den har inte direkt någon form av ett ufo, det är iaf inget flygplan, flygplan skulle synas om man var så nära, och den här lilla blinkande "ufo" är grymt snabbt. Ni som vill se den, har ni klarat så långt att ni äger stället med skrotplan, där alla plan rester är dumpade, flygut med flygplanet, kl 23-04, ha flygplanet riktad mot stjärnorna i himlen, prova flyga runt lite, ni kommer INTE missa den, det lovar jag loool det e bara soluppgång ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 men ofta det är en soluppgång...kolla på den första bilden, om det är en soluppgång vet jag inte vad gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 vissa säger ju att det ska finnas ett psyko ute i skogen kanske hans Röst hahaha det kan va det de e nog CJ som alla snackar om isf han dödar..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts