ssfh Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 http://www.digitalphotos.pwp.blueyonder.co...sc/Ghostcar.wmv film på spökbilen! går inte :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 nej fixa den xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 nemen tjena alla gta fans, fan va grejor de har hänt i topicen över dagen......(har varit o tränat paintball igen...) nå nu till ämnet, har läst vad som har hänt o Don Rico du förtjänar fan RESPEKT eftersom du har bidragit med 2 bra bilder, o ni andra oxå jävligt bra jobbat, själv tycker ja det blir roligare o leta när vi e fler och tycker det är kul att topicen redan har 11 sidor om olika saker........ ska snart kolla spökbilen..=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) verkar inte funka o länka den! men här e topicen om biggan spökbilen och d är där filmen finns! här e topicen! titta på inlägg numer 4 där e länken till filmen Redigerad 4 november, 2004 av GTA## Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 kan vara fake! taget från GTAforums go to a place on the hills where there are rocks, then stand there between 6:00 and 8:00. once you see him he will run if you chase him he would just stop and sometimes swing at you. the only thing is that you cannot see him if you are carrying the camera. rockstar does not want any on to have proof that he exist in order to keep their gamers having fun searching for him and other weird things. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Var nyss på väg uppför Mt. Chiliad, då såg ja det, ett ljus som flög som satan... Vet inte om det var det som klassades som stjärnfall, men men. De flög iaf hypernsabbt så jag han inte pausa förns det var borta. Ska leta efter ufon, bigfoot osv nu när man klarat storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 DON RICO: JÄ*LIGT BRA JOBBAT!!! Skitgrym bild!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) Jag har tagit kort på spökbilen den var lätt å hitta ursäkta den dåliga kvaliten bara Redigerad 4 november, 2004 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Förlåt att den blev så stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Bra jobbat nu ska vi ju bara ha en bild på storfoten oxo ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 jag har sökt efter storfot men inga resultat men jag har hört röster inne skogen allstå djupt inne i skogen så har jag hört röster precis som om ddet är forgängare Nån som har tips vart jag kan leta efter storfot? Har sett ufon ett grönt sken på himlen som åker snabbt som satan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 vaaaA!!!! har ni sett filmen på spökbilen? Fy fan en bil som kör runt utan förare i skogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 mm ja vet, scary..... nå vad har hänt, inget från Mr Bigfoot än eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 mm ja vet, scary..... nå vad har hänt, inget från Mr Bigfoot än eller? Jag tror inte att det finns någon Bigfoot över huvud taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 ne man börjar bli osäker, men man har ju hört ljud o skit.....?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Vars kan man höra röster? Ge ett exempel på ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Vars kan man höra röster? Ge ett exempel på ställen. I stora skogar när det är mörkt och regnar och så, vad jag har hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 t ex Mt chiliad eller back o beyond? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Helt scary de där med Bigfootgrejjen o spöken.. Men jag ska ut o jaga .. nu Jä****!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 men ufon finns ju, de har vi ju bildbevis på tack vare Don Rico...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts