LuNk4n Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) MÖJLIGA SPOILERS I TEXTEN!! I början av spelet, San Andreas, går uppdragen ut på att stärka det egna gängets position i Los Santos. Personligen tyckte jag dessa uppdrag var jävligt roliga - speciellt att erövra och försvara sina teritorium. Det var trevligt att ha flera personer omkring sig, plus att Drive By's blev intressantare. Det fanns en mening med spelet - man kännde verkligen för OGF och Ganton. Men så när San Fierro blir tillgängligt försvinner allt som handlar om gänget, det känns som storyn tar ett jättesprång. Mina hommies i slummen, "Ryder", "Big Smoke" visar sig vara stora knarkkungar - troligt värre. Nu har jag kommit till Las Ventura, och uppdragen känns bara tråkiga (tycker jag), så min fråga är: Kommer man tillbaka till Los Santos och gänget? Eller kommer det för alltid vara ett glömt kapitel. (Naturligtvis kan man börja om, men hur kul är det? Man vill ju ha kvar alla sina färdigheter etc.) Denna fråga riktar sig mest mot de som klarat spelet, eller alla fall huvuduppdragen. Missförstå mig inte nu - SA är det bästa spelet som kommit ut fram till 2004, men just nu känner jag mig besviken på huvud- storyn. Finns det någon som vet vad som händer efter allt? Sen en fråga till, som säkert ställts flera gånger - när öppnar resterande klädaffärer? Jag är trött på Binco m.fl. EDIT: En fråga till: Hur och när kan man ha två vapen samtidigt? Redigerad 2 november, 2004 av LuNk4n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 De återkommer senare i spelet samma sak me lädaffärerna öppnas efter ett tag när du kommit till LV. Öva upp skillsen i pistol, och mini submachingun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) De återkommer senare i spelet samma sak me lädaffärerna öppnas efter ett tag när du kommit till LV. Öva upp skillsen i pistol, och mini submachingun Kan du lova mig att gängen och allt det som fanns i början av spelet återkommer? Jag vill inte äga massa fastigheter över hela San Andreas! Jag vill vara en fattig hommie i slummen. Om man har högsta möjliga skills med SMG, tar Carl upp två vapen samtidigt då, eller måste man göra det åt honom genom knapptryckning? Redigerad 2 november, 2004 av LuNk4n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts