farligmp4 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Några frågor: Efter det uppdraget, kommer man till San Fierro då? Hur långt är det racet? Tycker att det tar aldrig slut. Var slutar racet? Redigerad 2 november, 2004 av farligmp4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det är en rätt bra bit, men om du bara har tillräckligt med försprång så vinner du lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Ja, du kommer till San Fierro 1-2 uppdrag senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Var slutar racet någonstans då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Man kan ju åka till san fiero när man är på det uppdraget... fast jag kom dit av misstag... råka köra ned i vattnet och sen tog jag en båt och drog upp till san fiero... man får inga stjärnor eller så efter sej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Var slutar racet någonstans då? Där det började... Och det är inte så förfärligt långt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag tror att wu zi mu och farewell my love är det motsatta banor, d.v.s på wu zi mu kör man upp för stället och i farewell my love är det nerför som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag tror att wu zi mu och farewell my love är det motsatta banor, d.v.s på wu zi mu kör man upp för stället och i farewell my love är det nerför som gäller det är sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts