Filleboy Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vilken tycker ni är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 de vet ifan, lyssnar typ aldrig på radion...du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 The Dust är jävligt bra, har inte hunnit lyssna på så myclet på de tre dagar som jag spelade. Skiten pajade och jag måste vänta 2 veckor minst innan jag kan spela igen p g a reparationer. Fast ändå, när ni har ätit upp era kakor så har jag fortfarande kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 radio los santos e helt klart bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Älskar K Rose... Riktigt skön country som passar vilket område man än befinner sig i. (Inte bara på landet.) Radio Los Santos kör jag också ibland, men man tröttnar på det efter ett tag. (Lyssnar på den sortens musik vanligtvis, nämligen) EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Radio X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vilken tycker ni är bäst? K Rose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 lyssnar bara på Radio Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 nån som hört när og loc e me på radio?? riktigt kul han blir dissa o hotar radiokillen haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Radio Los Santos , så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 nån som hört när og loc e me på radio?? riktigt kul han blir dissa o hotar radiokillen haha Jo det har man ju faktsikt riktigt skoj Annars blir det mest WCTR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. Skoglund Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Tycker K-dst har skönaste låtarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Tycker K-dst har skönaste låtarna! samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Outlez Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 WCTR och radio los santos såklart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Filleboy Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 The Dust är jävligt bra, har inte hunnit lyssna på så myclet på de tre dagar som jag spelade. Skiten pajade och jag måste vänta 2 veckor minst innan jag kan spela igen p g a reparationer. Fast ändå, när ni har ätit upp era kakor så har jag fortfarande kvar. Synd , okej tack alla för tipsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 lyssnar på alla kanaler...har inte hunnit få nån favorit än men de kommer väl precis som allt annat gör i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 radio x & k-dst... men radio los santos kommer inte långt efter nänä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Radio X LÄTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 K Dust o Radio X BARA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GasGaas Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 K-DST, Radio X och Kjah-West, är de skönaste Skönt med K-Rose på landet också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts