StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Det är vid sånna här tillfällen som man vill att VC ska funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Det är vid sånna här tillfällen som man vill att VC ska funka... funkar inte ditt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 funkar inte ditt Nix... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Nix... varför inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 varför inte Repor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Tja! Som ni kommer eller kanske minns hade jag rätt både om att det finns en light-verision & att det finns en ubåt men visste ni att när man dödat Lance så får man se astralkroppen flyga iväg.Fast man måste komma när fram till Lances kropp så får man se det.Kolla själva på sista uppdraget.Tja rå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 2 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Tja! Som ni kommer eller kanske minns hade jag rätt både om att det finns en light-verision & att det finns en ubåt men visste ni att när man dödat Lance så får man se astralkroppen flyga iväg.Fast man måste komma när fram till Lances kropp så får man se det.Kolla själva på sista uppdraget.Tja rå! Det finns ingen lightversion.. Kan du bevisa motsatsen Jojjojijje?? Sen så tror jag att det du säger om Lance är skitsnack.. Om du har rätt så ska jag kyssa mig själv i arslet.. mvh / Gurkmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Jaha men det var någon som skrev att Lightverision var tänkt till Australien och om du så gärna vill kyssa bakskinkorna så är det en bra utmaning!Ps glöm inte att skölja efteråt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 4 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Nån som kan säga vart liket finns mer exakt?? har inte hittat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 på östra ön vid starfish bron åk söder längst kusten med heli i ett litet hörn tre sek från bron med heli vid tre höghus och 2 poler i havet utanför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gave Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Nej jag såg den också den är as tydlig om man flyger med helikoptern över havet där uppe men ta helikoptern annars ser man den typ inte. Men man behöver inte flyga så jätte nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Jag har fortfarande inte hittat det!!!! Jag tolkar beskrivningarna som att liket ska vara vid Ö2 neranför bron som leder till Starfish Island. Men där finns varken hörn eller tre höghus.. Nån som kan sätta ut på en karta? / Jimmy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Han sitter inte fast, jag åkte med båt och tog upp min Sniper, då såg jag han... han såg ut som en sån där jättefet bad-gubbe med badbyxor om ni vet vad jag menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Ere Lance'es lik vi snackar...okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Ere Lance'es lik vi snackar Nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Jo det är sant med Lances kropp titta själva! Det verkar som R*har blivit insperade av indisk religion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 kan någon visa en bild på liket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ante the man Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 ahhhhhhhhhh faan de vaa ju de första ja gjorde att upptäcka ubåten ....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 jag hittade den...... =) Det sjunkna fartyget ser ut som det som va med i GTA3... FAn va coolt! men vad kan man göra där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mora_nisse Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 jag hittade den...... =) Det sjunkna fartyget ser ut som det som va med i GTA3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts