Gurkan Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Läs: http://www.loft-online.net/gta4/forum/topi...sp?TOPIC_ID=424 Eller så e det en till mytoman kanske?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Det är väl jolle t*nten som har varit där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Det är väl jolle t*nten som har varit där. Ja man vet aldrig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 (redigerad) det är det säkert... Redigerad 24 november, 2002 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 (redigerad) JAG LOVAR DET E EN U-BÅR DÄR...NI VET NORR....DÄR FINNS EN SJUNKET FARTYG....SEN TILL VÄNSTER OM...SÅ SÅG JAG DET UNDER VATTNET OM JAG E ÄRLIG SÅ TRODDE JAG INTE PÅ "SAM" MEN NÄR JAG PASSERAT TYP 5 GÅNGER SÅ SÅG JAG NÅT SEN LANDA JAG DÄR OCH SÅ SKIT TYDLIGT EN U-BÅT UNDERVATTNET....KOLLA SJÄLA ...NOGA PÅ VÄNSTER SIDA OM SJUNKEN EN BÅT!!!! ÖNSKAR JAG HADE DIGITAL KAMERA...ÅK UT NÅN DITT O LETA...NÅN SOM HAR DIGITAL KAMERA!!! Mig måste ni tro...jag e juh NutCase2!!!! Nej men vi måste få en bild...och bevisa det fö alla.... de där uppsdraget...då de kom ryssar det e säkert inte sant.... Redigerad 24 november, 2002 av NutCase2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 jag tror så här om det här: JOLLE SÅG u-båtten som dom säger i det där forumet: You can't get it, it just move on the water. Go north from the north point mall, you should see the submarine a little west from the sunken boat. sen hittade han på det bara för att få uppmärksamhet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Det är sant !!!! Ta en helikopter eller flygplanet och titta. Den finns rakt ur från North Point Mall. Fast den är under vatten så man kan nog inte ta den som dom skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Här är en bild på vart den ligger. http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload6/ubat.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Här är en bild på vart den ligger. http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload6/ubat.jpg BRA....fan va bra av dig o vissa skit bra....ey...det e föresten 2 sjunkna båtar...men skit i...Tack iaf fö att du gjorde kartan!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 föresten hur ritade du på kartan och lagg upp den...jag måste veta...måste vissa andra saker på kartan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Den sjunkna båten ligger väl nere vid ocean beach... vid dom där husen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Nepp ..... Föresten vad e de röda områdena på kartan i vattnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 JO!!! Och föresten finns det inga röda områden på kartan förutom text... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 De brun röda...fan vet jag...de e nån svar färg...i vattnet....?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Det är väl vågor... Vad vet jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Det finns ju en Ubåt....under vattnet....såg den när jag flög runt med Hunter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Jag måste kolla genast...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 NutCase2: Jag tog bilden här på gtasajten och sen öppnade jag den i photoshop och la till det jag ville. Sen klickade jag på texten (Pixas Uppladdningssida) som finns till vänster när man skriver, som jag gör nu och laddade upp bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 jag hittade den...... =) Det sjunkna fartyget ser ut som det som va med i GTA3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts