Deluxo Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag blev glad när man kunde starta gängkrig mellan olika gäng i GTA: SA. Men när jag gjorde några uppdrag så att jag kom över till andra staden, kunde jag inte starta fler gängkrig. Går det inte att starta gängkrig på första staden när man börjat göra uppdrag på den andra staden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Ingen som vet om man kan starta gängkrig efter det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jo efter ett tag när du har klarat massa uppdrag:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 de kommer senare igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vadå kommer Green Groove family tillbaka sen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det kan man väl kalla spoiler, men det var ju nästan självklart att det kommer tillbaka senare.. Bara glad att det konstateras... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts