PETsson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Tjening! Vad tycker tjejen i Driving School är "style"? Omformulerat; Vad ska man ha på sig för att hon vill data (<-- Rätt ord?)? Två andra frågor; 2, När kan man köpa företag? 3, Hur många uppdrag krävs det för att man ska komma till Las Venturas? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
h_90 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 3: 55-57uppdrag (Har kommit dit!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 1, hon vill ha muskulösa män 2, Det kommer efter hand... 3, Jag kom dit efter 57 uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 3: 55-57uppdrag (Har kommit dit!) Ajajaj! Jag har gjort 42 st... Men du vet inte vad hon vill att man ska ha för kläder då? Och när kan man köpa kostym? När öppnar Victim? (Hoppas du kan svara på alla frågor... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 1, hon vill ha muskulösa män 2, Det kommer efter hand... 3, Jag kom dit efter 57 uppdrag Allright! Tack för svaren... Men det står "You need to show style to impress, dude!" när man går till tjejen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Haha, har gjort 55 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Haha, har gjort 55 Grattis, men vad hjälper ditt inlägg mig? Sluta posta onödiga inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vart finns den skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GasGaas Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Ta på dig en tunn tröja, samtidigt som du har mycket muskler, då ser hon dina muskler och blir imponerad .. jag ljuger inte ! Har fått denna information från en annan och de funkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag dödade hon för att hon tyckte jag var för smal. Kan hon inte komma tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 man ska vara tjock så stick iväg ooo käka typ 19 meals på burger shot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) edit Redigerad 3 november, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 tjejen uppe på amu-nation i angel pine sa att jag var för kfartig och frågade om jag åt steroider till frukost.. och då slutade jag träna, sen när jag kom dit som smal så sa hon att jag var för smal, då åt jg.. då sa hon att jag var för tjock.. väldigt komplicerat det där med tjejer asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts