GasGaas Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Angående daterna med Michelle .. Det går as dåligt ! Vilket ställe jag än väljer så blir hon piss-off . What should I do ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hindrance Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 pippa henne i en bil,på det där kärleks stället på nån kulle eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GasGaas Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Va ? Man ska ju sticka till ett ställe å äta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Kan man pippa henne? visst..i hennes lägenhet kan man ju men i bilen? Ajja...men iallafall Ta henne till en bar..vilken som. Det funkar alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Hört att man kan hitta henne på körskolan i SF fast jag har gjort körskolan där och hon finns inte där fast på STATS eller nått står det att jag har kommit 5% med henne . Vart finns hon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts