Danne Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 hej! är det någon som kan ge mig några tips om hur man klarar av zero's första uppdrag. jag lyckas aldrig klara dert tycker att det är så jävla svårt jag är inte änns i närheten jag brukar ha 40-50sek kvar när jag förlorar. någon som kan hjälpa mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vad är det för uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Kolla på radarn vart flygen kommer, sen skjuter du bara ner dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Man missar hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts