Danne Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Jag vet hur man gör så att det ska finnas flera bilar en vad det ska vara. Man hoppar ut från bilen sen när den öppnas så hoppar man in och kör in i garaget det har jag gjort med motor cyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 öööhhh. va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 han menar att det går att "lura" spelet så att man får in mera bilar i garagen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 det kunde man på gta3 också... bra att de inte tog bort det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Jag har upptäkt en nackdel med det =( Ibland så försvinner det bilar om ställer in för många =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Att lura spelet så där visste jag för läääänge sen......Fyra bilar Mx per garage....gäller EJ Hyman Condo.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts