TheDennis Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Gjorde en ny, för den andra blev helt #"!&%# cp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 om du inte vet hur man gör en poll, fråga bara en helt vanlig fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 svårt val..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 VAFAN, aja ska nog undvika o göra sådana grejor i framtiden=) hah sorry alla, ska sluta me skiten... Dampa inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 men fortfarande kul. "Chose one, you chose them all!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 haha, fan va alla va shysta, trodde alla skulle typ döda mig=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 haha, fan va alla va shysta, trodde alla skulle typ döda mig=) Vi värmer bara upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 haha, fan va alla va shysta, trodde alla skulle typ döda mig=) Nej då, vi är så söta så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 TheDennis, denna blev också #"!&%#... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 TheDennis, denna blev också #"!&%#... #"!&%# ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 #"!&%# ? Det är L33T talk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det är L33T talk. och vad betyder det på elit språk då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 hehe, ne men seriöst kan ingen göra en sån poll?! vore kul o få reda på va alla tycker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 och vad betyder det på elit språk då? Typ "hej , jag tycker också om kantareller" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vah?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hindrance Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Lol, respect to sCorp, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 mm fan håller med, diggar sCorp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 mm fan håller med, diggar sCorp! Btw , jag heter Sc0rp inte sCorp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Heh? Vad fick du bild iden från? Och det betyder väll "Ojsan hoppsan nu blev det lite åt vänster" eller så betyder det "Fan, vad alla är ägda av min ägande frågande" Alltså båda sög men jag kom inte på nåt bättre och jag kände mig tvingad att göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 nån mer en jag som har mindre IQ än min vänstra armhåla? (GÅR IFRÅN gta ÄMNET) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts