Daniel Vercetti Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag gick till ammu-nation och tävla mot 2 snubbar, kom 1:A alla gånger. och jag har typ 1/4 del i machine gun mätaren.. men det står typ "keep it up and you'll reach Hitman level" :S men man måste väl ha hela? och jag får inte mer i skills på ammu-nation? kan någon som har hitman skill hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag har hitman skillz på Ak'n och M16 det va lätt tycker jag jag sköt många headshot så fick jag det ganska snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) skjut bara, peppra som fan Redigerad 2 november, 2004 av Mobacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Okej tack jag ska prova det, men kommer inte det ta typ skit lång tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag gick till ammu-nation och tävla mot 2 snubbar, kom 1:A alla gånger. och jag har typ 1/4 del i machine gun mätaren.. men det står typ "keep it up and you'll reach Hitman level" :S men man måste väl ha hela? och jag får inte mer i skills på ammu-nation? kan någon som har hitman skill hjälpa mig? Spring bara runt och skjut headshots på oskyldiga offer, så får du mer skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Spring bara runt och skjut headshots på oskyldiga offer, så får du mer skills. hehe okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vänta. måste man stå jätte långt bort eller räcker det me om man går fram o target'ar head shot?´ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vänta. måste man stå jätte långt bort eller räcker det me om man går fram o target'ar head shot?´ Räcker med target HS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Räcker med target HS Ohh =) skit bra=) men säg ungefär hur många hs man måste skjuta? över 100? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Ohh =) skit bra=) men säg ungefär hur många hs man måste skjuta? över 100? nääää 50-60 kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ohh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 en fråga till bara, vad tycker ní jag ska ta för vapen o ha dubbel? pistol eller uzin? vilken är skönast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Uzi såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Man ska ju lungt ha två ljuddämpade pistoler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jag tycker två avsågade shótgun är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Föresten kan man välja att ha en pistol sen med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jag tycker två avsågade shótgun är bäst Det äger så fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Har hitman i allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Man ska ju lungt ha två ljuddämpade pistoler! det går inte man kan bara ha två vanliga pistoler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det äger så fett ahhh dom är så sköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts