JoinAS Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hej ! jag har tagit den där vanen som man andvänder vid innbrott.... men n'r jag trycker R3 så händer det inte någonting ska det inte komma upp någonting som säger att nu har man startat r3 uppdraget ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 och d ska vara natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jag vet att det ska vara natt.... jag tröck på R3 typ runt kl : 02.00 ska det komma upp någonting då som säger att man startat det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 och ska man leta efter såna små röda markeringar på hus, obs kan vara på baksidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 okej ! men ska det komma upp någonting på skärmen som talar om att man startat r3 uppdraget då man trycker på R3 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 okej ! men ska det komma upp någonting på skärmen som talar om att man startat r3 uppdraget då man trycker på R3 ? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 okej , varför gör det inte det för mig :'( jag är i San fierro nu..... så jag har gjort uppdraget i Los Santos då man gör innbrott i ett hus men tack för svaren iaf ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 okej , varför gör det inte det för mig :'( Det finns bara EN inbrottsbil som man kan använda, den är i los santos. Det kanske finns nån i Las venturas med men jag är inte där än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 okej tack ska resa tillbaka till Los Santos snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts