oscarw_89 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Om polisen bustar dig i en bil eller om den försvinner när du går in nån stans så kan de finnas här!! Jag är inte säker exakt var på kartan, men åk på de blåmarkerade vägen tills du kommer till polisstationen (ett tegelhus). Brevid stationen finns ett bevakat garage, skut dig förbi poliserna och så borde dinn bil finnas längst in i garaget. om du inte har sparat innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Om polisen bustar dig i en bil eller om den försvinner när du går in nån stans så kan de finnas här!! Jag är inte säker exakt var på kartan, men åk på de blåmarkerade vägen tills du kommer till polisstationen (ett tegelhus). Brevid stationen finns ett bevakat garage, skut dig förbi poliserna och så borde dinn bil finnas längst in i garaget. om du inte har sparat innan. Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 haha fan va nice, hur fick du reda på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Det finns en vägg bom under bron med en vakt, där är det Redigerad 2 november, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag gjorde ett uppdrag under där man skulle smyga in hoss han under gant bridge och när jag kom ut så var min bil borta. (OBS. moddad bil) Jag tänkte inte så mycket och tog en annan bil och körde på den blåmarkerade vägen. och när jag komm till stället så körde jag in för att kolla vad det var å så fanns min bil där nere och en annan förlorad bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 fan va soft.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det finns en vägg bom under bron med en vakt, där är det Vilken bro ? Kan ni pricka ut på kartan exact var det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts