lowire Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Har hittat den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 det är ju jätte svårt att inte hitta den när en snubbe ringer och berättar om den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 fan vilken onödig topic hatar folk som gör såna här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vet nån vad man får om man klarar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Och hur f*n klarar man sista uppdraget på den? Omöjligt att hinna fram och tillbaka på 120 sekunder utan att skada bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Och hur f*n klarar man sista uppdraget på den? Omöjligt att hinna fram och tillbaka på 120 sekunder utan att skada bilen! Tro mig, det är inte omöjligt... Och du KAN skada bilden... Men inte för mycket... Stanna inte, då ör det Mission Failed... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vad händer om man klarar allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vad händer om man klarar allt? bättre driving skill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Tro mig, det är inte omöjligt... Och du KAN skada bilden... Men inte för mycket... Stanna inte, då ör det Mission Failed... Nej jag förstår att det inte är omöjligt, men för mig är det det just nu. Klart jag inte stannar, men vilken väg ska man ta? Ska man köra på utsidan längs vattnet eller genom stan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det finns ju knappt några bilar ute när man gör det uppdraget ändå... Försök tills du klarar det... Men om du tycker att Driving School är svårt, så kommer du att få en rejäl släng damp när du skall klara av Pilot School... Jag drämde kontrollen i golvet både en och två och tre gånger... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det finns ju knappt några bilar ute när man gör det uppdraget ändå... Försök tills du klarar det... Men om du tycker att Driving School är svårt, så kommer du att få en rejäl släng damp när du skall klara av Pilot School... Jag drämde kontrollen i golvet både en och två och tre gånger... EB Redan klarat pilotschool...Hade svårt som f*n när man skulle köra i cirkeln med flygplanet, men till slut gick det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Just när jag hade kommit till stället utan att skada bilen då hakade spelet upp sig !!!!! TT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 var ligger driving school?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Reiny VS Snowy Posted on Nov 2 2004, 21:55 var ligger driving school?? I SF nära garaget, ett rött dollartecken på kartan (in game) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 var ligger pilot school... jag har letat lite på SF flygplats men hittade inte något där. Eller man kanske måste klara ett speciellt uppdrag för att komma dit... eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ja slog mig i hövve me min nya kontroll så ja fick en bula och så låssna nåt i den som låter som grus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ja slog mig i hövve me min nya kontroll så ja fick en bula och så låssna nåt i den som låter som grus hmmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 graffe Posted on Nov 2 2004, 22:05 var ligger pilot school... jag har letat lite på SF flygplats men hittade inte något där. Eller man kanske måste klara ett speciellt uppdrag för att komma dit... eller?? den ligger på ett övergivet flygfällt som du köper sneare i spelet, kolla på din karta efter "Verdant Meadow Aircraft Graveyard"... Du hittar det precis ovanför "No Fly Zone". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 den ligger på ett övergivet flygfällt som du köper sneare i spelet, kolla på din karta efter "Verdant Meadow Aircraft Graveyard"... Du hittar det precis ovanför "No Fly Zone". typ i LV?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts