Danne Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 När man ska lämna bilar i bil affären så undrar jag vilka bilar ska man lämna? Och måste dom vara hela?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 (redigerad) Dom måste inte vara hela, om du går ner i garaget å svänger åt höger så är det en lapp brevid garaget där, det är dom bilarna du ska hämta! Tillägg: Fattade du och hittade? Annas så kan jag skriva listorna HÄR! Redigerad 25 november, 2002 av Kubanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wheelie Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Höger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Ehh....Jag skrev det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wheelie Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Fan va sjukt. Jag är helt säker på att det stod vänster när jag läste sist. Kanske läste ihop "svänger" och "höger???" Läser lite snabbt och slarvigt ibland...Ehh, sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 När man ska lämna bilar i bil affären så undrar jag vilka bilar ska man lämna? Och måste dom vara hela?? VAdå lämna bilar i affären......VILKEN AFFÄR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts