fusket Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 har också stora problem med det...helt omöjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag har också problem med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 det är väl bara ett sidouppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 det är väl bara ett sidouppdrag? nope, man måste klara det för att komma vidare i storyn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 nope, man måste klara det för att komma vidare i storyn... jaja, men HOWHOW tro jag att det var som sa att det bara var ett sidouppdrag. Men vad gör man på hans andra uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jaja, men HOWHOW tro jag att det var som sa att det bara var ett sidouppdrag. Men vad gör man på hans andra uppdrag? köra ett RC fygplan och ska skjuta sönder 3 vans en cykel och en sanchez som leverar saker och sen köra tillbaka till ett tak...problemet är att bensinen till planet tar slut på typ 3 minuter och det är typ omöjligt att klara det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 köra ett RC fygplan och ska skjuta sönder 3 vans en cykel och en sanchez som leverar saker och sen köra tillbaka till ett tak...problemet är att bensinen till planet tar slut på typ 3 minuter och det är typ omöjligt att klara det... Kör det flera gånger utan att ladda emellan. Uppdragen blir ju lättare för var gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Kör det flera gånger utan att ladda emellan. Uppdragen blir ju lättare för var gång. smart där ! Jag har kommit vidare i storyn utan att jag klarat Z uppdragen.. så asså.. SPOILER!! jag är redan i venturras utan att ha klarat det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 smart där ! Jag har kommit vidare i storyn utan att jag klarat Z uppdragen.. så asså.. SPOILER!! jag är redan i venturras utan att ha klarat det.. det är ja med men du kan ju inte klara mer än till sissta Toreno uppdraget...sen måste man klara Zero för att komma vidare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Kör det flera gånger utan att ladda emellan. Uppdragen blir ju lättare för var gång. hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lecke Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 skjut på allt som rör sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
h_90 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Har också kommit till LV men ja har också det här uppdraget att göra innan ja kan komma vidare.....Blir det verkligen lättare om man kör det fler ggr utan att ladda om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 klara på första försöket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 klara på första försöket.. skitsnack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 skitsnack Nej.. :| tyckte inte det var svårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag rent ut sagt hatar aim-banor i GTA-spelen. Som t ex. Zeros första uppdrag. Har kört det två gånger och nu skiter jag i det tills jag faktiskt måste göra det. PS2-kontrollen gjordes inte för att manuell-sikta... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 klara det äntligen hehe 1. Utnyttja att du är ett plan 2. Håll/tryck inte X speciellt mycket (Bara när du ska upp från marken) Ta ut den första vanen, sen direkt efter kör du rakt ner för att ta den andra, efter det vänder du dig om för att ta cyklisten, sen åker du till byggplatsen o väntar på motorcykel. Därefter tar du ut den sista vanen och sen sticker du tillbaka till taket... Hoppas det hjälper någe iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 En liten guide: Den är från: http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/gr...sa_missions.txt 2. *Supply Lines...* Difficulty: 7/10 This is the first mission that I've seen a ton of people have problems with. It took me about five tries. It just takes patience. The key for this is to plan your route. There are five couriers: Target 1: A van right at the start. Shoot his van and he gets out, then rail him again to kill him. This should take no more than five seconds. Target 2: A bicycle just to the left. Turn around and get behind him. Fire until he gets off, then shoot him again. This shouldn't take very long either. Target 3: Another van down the street. This guy won't get out of the van when you shoot him, so get behind him at a steady speed and unload until he catches fire. You should have these first three down in about thirty seconds, and no more. You need all the fuel you can get now. Target 4: A Sanchez towards Downtown. This is your first difficult target, and it takes some practice. Get behind him at a steady speed and follow him as soon as you start shooting. You need to blow him up before he gets his speed up, or else you'll never see him again. It's all about timing and practice, and once he's gone, you should be free for this mission. Target 5: A third van northeast of the Sanchez. You should have about 50% fuel after target four, and if you do, you've got this made. Get behind this van as well, follow him for a bit, and then unload until the van catches fire. As soon as it does, start high tailing it back to Zero's. When you can see his pink blip on the roof, start decellerating and land somwhere near the spot. It doesn't have to be exact. I had about thirty seconds of fuel left when I finally got this mission down. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Man behöver inte göra ZEROS uppdrag de e bara onödigt enligt mig å Jag e i Las Venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts