gta_adde Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 I los santos.. var finns den svarta rånar bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_adde Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 varför svarar ingen? era djävular Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Mittemot gymet i los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Mittemot gymet i los santos Hmm... Finns "rånarbilen" mittimot gymet i Los Santos? Jag vill minnas, att efter man brytit sig in hos redneck- snubben för att sno vapen, så finns den bilen omkring den stora arenan vid havet - i LS. Men den kan iofs finnas på flera ställen, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BoaMorté Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag kan verifiera att inbrottsbilen finns mittemot gymet i Los Santos, hämtar den alltid där när jag är sugen på att bryta mig in i lite hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 snacka om irriterande... ni kör ni njuter och mitt klena j*vla ps2 pajar kraschar och kan inte läsa skivor ...GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..........f'låt att jag förstör er topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BoaMorté Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag lider med dig, personligen önskar jag mig mer fritid, blir inte alls så mycket spelande som jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 de e hemskt... men nu ska jag inte förstöra er topic som sagt........................ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Kan nån ge mig en bra beskrivning hur man gör inbrott??? Efter att jag hoppar in i rånarbilen vad gör jag sedan? Måste det vara natt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Tidsam Posted on Nov 2 2004, 22:14 Kan nån ge mig en bra beskrivning hur man gör inbrott??? Efter att jag hoppar in i rånarbilen vad gör jag sedan? Måste det vara natt? Hoppa in i den och tryck R3, mellan 20.00 - och 07.00 vare har jag för mig :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Tack!!! MKT Stort Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vilka hus kan man gå in i då? Verkar ju som man inte kan gå in i något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Du kan bara gå in i dom husen det är en gul pil utanför åk till Richman området Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vart ligger richman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts