Visual_Kei Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hur ska man klara det jävla uppdraget,.... det går ju fanimej inte... vem är det som ger en uppdraget Learning to fly? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 det är ju helt omöjligt, ja sköt söner alla bilarna, utan några problem, men bensinen tar ju slut i vilket fall som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ja crossen är svår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag klarar inte det uppdraget, fan jag sprängs hela tiden.. Svårast är när man ska skjuta crossen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jaa =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 det är ju helt omöjligt, ja sköt söner alla bilarna, utan några problem, men bensinen tar ju slut i vilket fall som helst... omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Ok nu ska ni göra så här ta direkt till vänster och skjut killen på cykeln han hoppar av så det är lätt att döda han, sen vänder ni om och skjuter killen i vanen som är närmst han hoppar också ut så han är det bara att skjuta när han är ute ur bilen.Sen åker ni till den andra vanen lite längre bort och skjuter sönder bilen, försök komma bakom den och sakta ner innan du skjuter sen när du ser att den börjar brinna vänd bara om mot dem två sista.Vid det här laget hade jag runt 7/8 bränsle kvar. Ta den närmsta först och han hoppar inte ut och åker lite snabbare när han blir skjuten så försök få han i en swoop, sen tar du den sista och vänder tillbaks. Jag hade runt 3/8 bränsle kvar runt här. Det ska räcka för att komma tillbaks och landa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag klarade det i dag, det e bara att jobba på. Tips: man kan skuta på bilarna (m.m.) från ganska långt håll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 lr så trycker du in triangel upp höger ner L2 L1 fyrkant:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 lr så trycker du in triangel upp höger ner L2 L1 fyrkant:) Det e ju fusk!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vad gör det fusket? att man klarar uppdraget utan att behöva göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 det går mcyekt fortare o köra planet men tiden går lika fort som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 hehe ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 sen kan du trycka in triangel upp höger ner R1 R2 fyrkan om du vill ta bort det sen:) lr tryck det 2 gånger så går det i slowmotion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts