Eskapisten Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Nja, fullt så enkelt är det inte om det ska se någorlunda bra ut. Natty Dreads däremot är som sagt mycket enkelt, om man har en hårtyp som passar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Det blir lite konstigt, som om en jude skulle klä sig i hakkors. Snarare tvärt om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Jaja. You get my point don´t you? Redigerad 20 november, 2004 av Eskapisten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jaja. You get my point don´t you? Ja annars skulle jag väl knappast yttrat mig på det sättet jag gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 MEN FFS! JAG menar som såna som Bob Marley hade Å det spelar väl för fan ingen roll om svenskar kan ha dreads eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NasNas Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 ingens hår blir som dreads om man inte gör nåt åt det. gå å forksa lite i va ni snackar om innan ni börjar diskutera.. det är sant att man inte ska tvätta håret men nöär man gör dreads så har man i ett visst fett och sedan tvinnas håret på ett visst sätt så att det blir till dessa lockar som kallas dreadlocks.. och dreads har ingenting med rastaflätor att göra som nån okunnig stackare påstog itron på att knäcka nån annan pajas.. och om nu killen som sa att Promoe eller "Mårten Edh" som han igentligen heter var albino inte skämtade så tycker jag bara synd om honom men jag antar att han vet att han är helt svensk. så nu har vi fått d avklarat kan vi fortsätta i ämnet nu? som faktiskt var if man kan fixa RIKTIGA DREAS inte cornrowe i nån klipperia i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 I spelet heter frisyren Cornow och finns hos Old Reece. Tack, äntligen ett svar på vad frisyren heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Man kan vara en snubbe med Dreadlocks om man kör MP vid Big Smokes hus! Han har en grönrutig skjorta och är med i OGF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts