GT-R Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vart fixar man dreads? vill ha de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 men det e fan bara att gå till en barberare och klippa till skiten måste du ksriva samma topic 2 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 men det e fan bara att gå till en barberare och klippa till skiten måste du ksriva samma topic 2 gånger Nej, det är olika frillor på olika barberare. Dreadsen har jag inte hittat. Har i och för sig precis fått tillträde till Mount Chiliad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vart fixar man dreads? vill ha de den finns i los santos, jag tror det är vid den burger shot som og loc är vid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Fabian: Helt säker på att den finns i LS? Då kollar jag upp det.. Jag hittar ingen barbershop i LV ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 (redigerad) Vart fixar man dreads? vill ha de på första banan i närheten av gymmet finns det en pizza affär och en tatuerare brevid där kan man fixa dreds/lines Redigerad 19 november, 2004 av hedlund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Okej, jag kollar upp det sen då. Nära OG-loc typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 I spelet heter frisyren Cornow och finns hos Old Reece. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Okej, jag kollar upp det sen då. Nära OG-loc typ og-loc vet ja inte rikitgt vad det är igen (suck) men det är där presis i när heten man ser pizza äffern och tuteran på kartan om du zoomar in kan man se frisör äffern oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Men lär er skilja på Cornow och Dreads, dreads är ju rastaflätor för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Men lär er skilja på Cornow och Dreads, dreads är ju rastaflätor för fan. ursäkta då försöker få han förstå bara sluta gnäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 dreads är inte rastaflätor, dreads är tjocka korvar av tovat hår.. har ingenting med nån jäcla fläta att göra överhuvud taget.. rastaflätor är smala flätor man kan ha i hela huvet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Det finns inget som heter rastaflätor. Däremot så kallar okunniga dreads och natty dreads för rastaflätor. Dreads fixar man till hos någon kunnig människa och natty dreads "äkta dreadlocks", växer fram naturligt om man har en viss hårtyp och låter håret växa vilt. Det är de senare, natty dreads, som förknippas med rastafari, då denna religion föreskriver att dess manliga åtföljare skall låta sitt hår växa fritt. Så nu kan ni sluta jiddra om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Ja. Sedan finns det ju virkade också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 man behöver inte direkt nån speciell hårtyp, men det kommer genom att man inte tvättar sitt hår o sådär, så börjar håret tova sig.. kolla på promoe, han har såna tror jag.. grymt tjocka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) man behöver inte direkt nån speciell hårtyp, men det kommer genom att man inte tvättar sitt hår o sådär, så börjar håret tova sig.. kolla på promoe, han har såna tror jag.. grymt tjocka.. Nej, en svensk kan inte få Dreadlocks igenom att inte tvätta håret och låta det växa. Promoe...hmmm.... Han är albino Edit: Man kan fixa Blonde Corn Rows och Blonde Afro hos Bög frisörerna Redigerad 20 november, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Fabian: Helt säker på att den finns i LS? Då kollar jag upp det.. Jag hittar ingen barbershop i LV ;/ finns en vid barbera i El quebrador...mellan polisstationen och vapenaffären! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag vill med ha dreads... men hittar bara cornrow.. btw: svenskar/vita kan la visst få dreads genom att låta det växa utan att tvätta det? känner iaf en som gjort så och en som man göra så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Den hårtyp som de flesta svenskar har lämpar sig inte väl för att odla fram natty dreads. Men visst, om man tvättar det med stark tvål och skiter i att borsta det, så kan väl något snarlikt växa fram. Men sedan så kan man ju starkt ifrågasätta varför svenskar ska ha/har natty dreads? Natty dreads är ju en stark symbol för rastafarin. Och riktiga rastafaris är ju inte direkt vänner av den vite mannen, av förståeliga skäl. Det blir lite konstigt, som om en jude skulle klä sig i hakkors. Visst kanske ett drastiskt exempel enligt okunniga, men likaledes ett exempel som väl belyser det absurda i situationen. Vita som odlar dreads lider ju av något sorts komplex över sitt ursprung och det hela blir ju naturligtvis mycket, mycket larvigt. Men visst är alla fria att iklä sig vad de vill. Redigerad 20 november, 2004 av Eskapisten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 en vanlig människa, en vanlig blond snubbe, med helt vanlig hårtyp kan viss ha dreads... om man inte bårdar sitt hår kan man fixa dreads hur lätt som helst.. bara sätta sig ner med en virknål o fucka runt lite så blir det dreads till slut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts