mulla Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hej Finns det några bra tips hur jag klarar det uppdraget? Alltså min kompis sitter bakom mig och det ända jag behöver göra är att köra bredvid tåget men jag har försökt det om och om 20 gånger och har inte klarat det kan nån hjälpa mig snälla? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 klara det på första, åkte bara brevid och när ett hinder kom så flyttade jag mig, LÄTT! försök! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 klarat också på första försöket, det är ju bara att gasa på ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 klarat också på första försöket, det är ju bara att gasa på ju... men varts ska jag gasa? framför tåget eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 men varts ska jag gasa? framför tåget eller? brevid såklart, annars kan han ju inte skjuta ner dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hej Finns det några bra tips hur jag klarar det uppdraget? Alltså min kompis sitter bakom mig och det ända jag behöver göra är att köra bredvid tåget men jag har försökt det om och om 20 gånger och har inte klarat det kan nån hjälpa mig snälla? :'( Tips: Låt Smoke sköta skjutandet, koncentrera dig på att åka. Jag gjorde precis som alla andra, gasade på bredvid tåget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 men kan man inte köra långt framtåget och gå ut från motorcykeln och skjuta ner alla dem med auto-sikte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Kör dock inte för närma tåget, då skjuter han på det istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 kan fortfarande inte klara den förut kunde jag en sida där man fick hjälp med videor men nu glömde jag bort sidan. är det nån som kan en sånn sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jag klara det på första men så loade jag om(?) så jag var tvungen att spela om det då klara jag det på kanske 5:de försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Haha det var nog det roligaste uppdrag jag kört....följde efter tåget jävligt länge tills jag kom ut på landet....följde grusvägarna så gått jga kunde.....sen kom typ ett stup ner till tåget och självklart vill man ha skoj och leka bond.... Så man hoppar utför stupet och landar på tåget, men inte polaren..hehe han hamnar på spåret Sen sprang jag bara fram till snubbarna och satte lite kulor i dom ...eller egentligen var det inte jag som gjorde det utan Fredrik. aka Fredrico på forumet..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
galnegus Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det tog några försök för mig förut, en sak som är nämnvärt är att du inte ska köra för nära tåget. Ha lite avstånd annars är det bara tåget som blir träffat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 kan fortfarande inte klara uppdraget finns det inte en sida där det finns tutorials? alltså video tutorials eller nånting kunde en sida förut men glömde adressen borde spara sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts