Arman Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) BORTTAGEN. Redigerad 23 maj, 2012 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 varför hålla på med någon sport när man kan bli tjock och odla finnar framför datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) varför hålla på med någon sport när man kan bli tjock och odla finnar framför datorn? ja du... ett av livets stora frågor. fast hellre träna än tjock faktist... en fråga: LEVER DU?? Redigerad 2 november, 2004 av Colan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 varför hålla på med någon sport när man kan bli tjock och odla finnar framför datorn? Jag blir varken tjock eller får fler finnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Ja, Aikido det gick jag på förut för ett år sen jag började väll när jag var 8-9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Spelar innebandy och tennis. Har provat på badminton och friidrott men det var inte så seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag blir varken tjock eller får fler finnar hoppas ni fattar att jag skämtade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Näe börjar bli för gammal för sånt. Kroppen klarar inte av lika mycket som när man var ung. Men i min ungdoms glada dagar höll jag på med en del sporter, minnet sviker dock så att säga exakt vilka sporter det var är som att hitta en sjögurka i en myrstack. Jag vet iaf att man sprang och jagade saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Näe börjar bli för gammal för sånt. Kroppen klarar inte av lika mycket som när man var ung. Men i min ungdoms glada dagar höll jag på med en del sporter, minnet sviker dock så att säga exakt vilka sporter det var är som att hitta en sjögurka i en myrstack. Jag vet iaf att man sprang och jagade saker. "Funnylin - Lika rolig som vanligt" Eller "Funnylin - Ger dig alltid ett flin" Redigerad 2 november, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Näe börjar bli för gammal för sånt. Kroppen klarar inte av lika mycket som när man var ung. Men i min ungdoms glada dagar höll jag på med en del sporter, minnet sviker dock så att säga exakt vilka sporter det var är som att hitta en sjögurka i en myrstack. Jag vet iaf att man sprang och jagade saker. låter som om du vore 60 själv spelar jag dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Varför ha fyra svar? Varför inte bara "Ja" och "nej"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Näe börjar bli för gammal för sånt. Kroppen klarar inte av lika mycket som när man var ung. Men i min ungdoms glada dagar höll jag på med en del sporter, minnet sviker dock så att säga exakt vilka sporter det var är som att hitta en sjögurka i en myrstack. Jag vet iaf att man sprang och jagade saker. Funnylin, vad fan snackar du om? För gammal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Han driver...(tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 går på handboll och fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 hmm.. sport går fotboll på sommaren (ja på sommaren!) och just nu går jag på barmarksträning för slalom.. nej jag åker inte slalom.. går bara på barmarksträningen för att det är jobbigt som fan hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Spelar badminton.. und cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag går på badminton, ska kanske gå över till Tennis. Jag kör gocart sommartid. Jag joggar och gör diverse styrkekondtionsträning på fritiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Gick i fotboll men slutade för jag fick knappt spela. Ska börja i en bättre klubb. Och så går jag i innebandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Går på hockey, och kanske ska börja på innebandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Jag går på inget men brukar sporta med polare istället för i någe lag! EDIT: Kom på att jag har gått på fotboll när jag var 6 år Redigerad 6 november, 2004 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts