Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 själv gick jag i basket men slutade för par månaders sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Skytte, boxning, golf har jag gått på. Inget av dom var speciellt roligt varför då fortsätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 sport? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Ja, Aikido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Spelat fotboll i 10 år, men la av i somras... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 spela fotboll men har slutat för typ 1 månad sen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Spelar Innebandy.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Spelar fotboll, vilket jag gjort sedan jag varit fem. Alltså i runt åtta år nu. Spelar i Blackburn Rovers btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Innebandy och fotboll, innebandy mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Har gått i fotboll och hockey. i 6-7 år. och så har jag gått i badminton, bandy och handboll fast bara några träningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Spelar fotboll, vilket jag gjort sedan jag varit fem. Alltså i runt åtta år nu. Spelar i Blackburn Rovers btw Ehhmn, Blackburn Rovers sa du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Gick på fotboll i 3år, sen har jag gått på Kung-fu i 2år men är ny träningslös efter en fotskada som återkommer :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Ehhmn, Blackburn Rovers sa du mm, de som spelar i premier league. Vår tränare har kontakter där och vi lirar i deras dresser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Spelar innebandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Spelade innebandy, fotboll och pingis förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) BORTTAGET. Redigerad 23 maj, 2012 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Fotboll -94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Spelar fotboll i laget Proletären FF (eller Proletarian)... ett kommunistlag... Fyfan vad kasst! Fotboll är en sport inget krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag går på kickboxning och kör cross Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Dr.Hjärndöd: A, med detta resultatet ser man att lata människor kommer att bli fler!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts