aikjonas12 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) jag kommer lungt köpa det ledsen för felstavningen de ska naturligt vis vara Battlefield 2 Redigerad 3 november, 2004 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 battlefielt? Ett tyskt spel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 battlefielt? Ett tyskt spel eller? a man vet ju aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 öööh ja, det stämmer ... eller hur? INTE!!! BF är svenskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Han syftade nog på att Jonas skrivit BattlefielT inte fieilD... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Självklart köper man det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 öööh ja, det stämmer ... eller hur? INTE!!! BF är svenskt!!! bara orginalet och RTR(2:aspelet)sekret wepens är schweiziskt tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 bara orginalet och RTR(2:aspelet)sekret wepens är schweiziskt tror jag Secret Weapons, Vietnam, och 1.6-patchen till BF1942 är utvecklade i Kanada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 bara orginalet och RTR(2:aspelet)sekret wepens är schweiziskt tror jag blah blah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 INTE!!! BF är svenskt!!! Ehh jag vet. Förstå ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Klart att jag ska köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 me 2 det kommer bli jätte bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 bara orginalet och RTR(2:aspelet)sekret wepens är schweiziskt tror jag Du verkar prata om sånnt du inte förstår dig på... Vote: Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Du verkar prata om sånnt du inte förstår dig på... Vote: Ja! De e inte svenskt i alla fall (de 2 nyaste) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 De e inte svenskt i alla fall (de 2 nyaste) Battlefield vietnam är från kanada (dom kan inte göra spel)- Battlefield 1942 är från sverige (blev skit bra) Battlefield 2 utvecklas just nu i sverige (därför kommer de bli bra=)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Förutom lagget är BFV ett underbart spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Förutom lagget är BFV ett underbart spel. mm..lagget paja en hel del. det är kul o ligga i buskar o campa o sånt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 självklart att man "fixar" det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts