MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vad betyder det mer då? mer än hajar och käkar? För haj har jag sett Det betyder haj oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det betyder haj oxå Men när jag såg en haj så trodde jag att det var hur vanligt som hellst så jag tänkte inte på den så mycket Men man ska simma hur långt ut som hellst då kom den. Ni som tror att den är hur häftig som hellst har fel, Det är inget speciellt med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vah?! det e INTE märkvärdigt me hajen, har oxå sett den..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vah?! det e INTE märkvärdigt me hajen, har oxå sett den..... Jag vet, trodde det fanns skit många :"> Men den är tråkig, bara åker omkring som en fisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts