Weener Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Här finns en intressangt topic och lista på vad folk säger sig ha sett för grejer i San Andreas. SPOILERVARNING Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vad betyder Jaws? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) <sebild<haj Redigerad 2 november, 2004 av Colan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vadå? Hajar har man ju sett hur många som hellst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 därför det står comfirmed brevid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Vadå? Hajar har man ju sett hur många som hellst. Det e delfiner du tänker på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det e delfiner du tänker på En konstig missbildad delfin då. hajfena på ryggen och en sån där sak dom har där bak. Jag överdrev lite men jag såg en när jag var ute och simmade, för man måsta vara bra på att simma för att kunna klara uppdraget. Jag var skit långt ute. då såg jag den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 kul att se en haj när man ute och simmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 det finns en liknande tråd fast på ett annat forum så omo ni skulle vilja läsa om vad andra har upplevt så kan ni gå in klicka här http://www.superplay.se/forum.php?action=r...thread_id=63850 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 JAg måste bara säga att JAG HAR SETT och det är 100% säkert även om det låter väldigt konstigt. En GRIS som blinkade fram på skärmen och försvann lika snabbt igen när jag svängde runt ett hörn på GTA. Den täckte hela skärmen och hade kläder på sig tror jag, men som sagt så blinka den fram på skärmen väldigt fort så jag hann knapt se nåt alls men DEN VAR DÄR!!!!!!! JAG KAN SATTSA ALLT JAG HAR PÅ ATT JAG SÅG DEN OCH DET ÄR HELT SANT!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ja JA! sluta! vi tror dig fall du slutar andvända capslock hela tiden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ja JA! sluta! vi tror dig fall du slutar andvända capslock hela tiden!! Jag använde faktisk "Shift" och Det får de viktiga delarn i testen att synas bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Våga bygga vidare på en redan gjord tråd om detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jag använde faktisk "Shift" och Det får de viktiga delarn i testen att synas bättre... HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vad betyder Jaws? Jaws betyder käkar men dom syftar på haj antar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vadå har dom sätt allt det där ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 vadå har dom sätt allt det där ? Säger dom ja..sen om det är sant vet jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 JAg måste bara säga att JAG HAR SETT och det är 100% säkert även om det låter väldigt konstigt. En GRIS som blinkade fram på skärmen och försvann lika snabbt igen när jag svängde runt ett hörn på GTA. Den täckte hela skärmen och hade kläder på sig tror jag, men som sagt så blinka den fram på skärmen väldigt fort så jag hann knapt se nåt alls men DEN VAR DÄR!!!!!!! JAG KAN SATTSA ALLT JAG HAR PÅ ATT JAG SÅG DEN OCH DET ÄR HELT SANT!!!!! HAHAHAHAHAHA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Jaws betyder käkar men dom syftar på haj antar jag... Det betyder inte bara käkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det betyder inte bara käkar. vad betyder det mer då? mer än hajar och käkar? För haj har jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts